Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o analizę błędów


Burt

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

dzieki uprzejmosci jednego z uczestnikow wczorajszego spociku w Promenadzie podpiety zostal do mojego samochodu VAG.

Oto wyniki:

prosilbym o analize. Z gory dziekuje

LOGI z VAG'a

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 8D - Audi A4 B5

Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 028 906 021 GN

Component: 1,9l R4 EDC 00SG 1422

Coding: 00002

Shop #: WSC 06325

1 Fault Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-00 - Control Difference

Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 111

Component: ABS 5.3 FRONT D11

Coding: 0273004132

Shop #: BB 24303

No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 8 ö

Coding: 04143

Shop #: WSC 06325

Note: Excessive Comm Errors

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 919 034

Component: B5-KOMBIINSTRUMENT D10

Coding: 00140

Shop #: WSC 00186

No fault code found.

Address 25 -------------------------------------------------------

Controller: 4A0 953 234 F

Component: IMMO AUZ9Z0V2115846 D77

Coding: 00000

Shop #: WSC 00000

No fault code found.

Address 35 -------------------------------------------------------

Controller: 8LO 862 257 E

Component: ZV-Pumpe

Coding: 00000

Shop #: WSC 65535

1 Fault Found:

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

35-00 - -

End -------------------------------------------------------

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 8D - Audi A4 B5

Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 028 906 021 GN

Component: 1,9l R4 EDC 00SG 1422

Coding: 00002

Shop #: WSC 06325

1 Fault Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-00 - Control Difference

Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 111

Component: ABS 5.3 FRONT D11

Coding: 0273004132

Shop #: BB 24303

No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 8 ö

Coding: 04143

Shop #: WSC 06325

Note: Excessive Comm Errors

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 919 034

Component: B5-KOMBIINSTRUMENT D10

Coding: 00140

Shop #: WSC 00186

No fault code found.

Address 25 -------------------------------------------------------

Controller: 4A0 953 234 F

Component: IMMO AUZ9Z0V2115846 D77

Coding: 00000

Shop #: WSC 00000

No fault code found.

Address 35 -------------------------------------------------------

Controller: 8LO 862 257 E

Component: ZV-Pumpe

Coding: 00000

Shop #: WSC 65535

1 Fault Found:

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

35-00 - -

End -------------------------------------------------------

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kopci przy przyspieszaniu. Na luzie przy powyzej 3500 obrotow za samochodem powstaje duza czarna chmura.

Musze zgodzic sie z lukaszr...samochod jest strasznie powolny..mulowaty? do czego zmierzasz?

Co powinnienem terza zrobic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzić dolot, pod kątem nieszczelności "00575 - Intake Manifold Pressure"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co powinnienem terza zrobic?

Logi:

http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html

Tylko skasuj błąd najpierw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to juz na spotach logow sie nie robi ? .... :naughty:

widac kryzys ... :wink4:

p.s pewnie dziura jak stodola ... i pewnie w standardowym miejscu ... :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Sprawdzić dolot, pod kątem nieszczelności "00575 - Intake Manifold Pressure""

Co dokladnie powinnienem zrobic? mam np. jechac do warsztatu zajmujacego sie tlumikami?

"Logi:

http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html

Tylko skasuj błąd najpierw."

Jak kasuje sie blad? mozna to zrobic poprzez ponowne podlaczenie VAG'a?

"p.s pewnie dziura jak stodola ... i pewnie w standardowym miejscu ... "

Dziura jak stodola :confused4: " pewnie w standardowym miejscu" a co to za miejsce? moglby ktos rozwinac ten temat?

Nie rozumiem tego zaszyfrowanego jezyka: mam regenerowac turbine czy kupic nowa, wymienic caly wydech lub

czy moze jakas czesc? Jaka czesc dokladnie szwankuje

Prosilbym o dokladniejsze info.

Dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekaj, czekaj. Jak jesteś z Mokotowa, to możemy się ustawić na logi dynamiczne i statyczne. Zgodnie z zaleceniami Spanky'ego. Wtedy się okaże gdzie szukać niedomagania i co dalej robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.. ilu chetnych do pomocy... :)

wpadnij dzis na spot AKP pod biblioteke narodowa o 19.00... sie zrobi diagnostyke...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.. ilu chetnych do pomocy... :)

wpadnij dzis na spot AKP pod biblioteke narodowa o 19.00... sie zrobi diagnostyke...

przeciez Ty nie umiesz ... :naughty::polew:

zapomniales jeszcze podac koledze ceny ... :tongue4::kox::naughty::polew:

p.s zartuje ... wpadnij ... przemik Cie obsłuzy ... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spot AKP pod biblioteke narodowa o 19.00? Od czego jest ten skrot AKP? Biblioteka Narodowa? Rozumie sie przy Aleji Niepodleglosci przy Nowym Bolku?

Hej,

letallec, przemik wy dzialacie razem? Dajcie znac ile taka usluga kosztuje :evil:

jak juz pisalem, dopasuje sie.

ps. dzis od 20:45 jest Liga Mistrzow FC Barcelona - Bayern Monachium..prosilbym to wziasc pod uwage

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ps. dzis od 20:45 jest Liga Mistrzow FC Barcelona - Bayern Monachium..

O racja. Jedź na spot AKP :decayed::hi:

BTW. Gdzie oni tam trzaskaja dynamiczne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawedzenie bledow ja robilem koledze.

Co do dymienia to potwierdzam - tyle ze nie od 3,5 tys obrotow a sporo nizej (2 czy 2,5 tys) - jechalem za kolega i kopcil praktycznie zawsze przy przyspieszaniu

co do mulowatosci to przy sprawdzamu bledow kolega potwierdzil ze autko ciagnie slabo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawedzenie bledow ja robilem koledze.

Co do dymienia to potwierdzam - tyle ze nie od 3,5 tys obrotow a sporo nizej (2 czy 2,5 tys) - jechalem za kolega i kopcil praktycznie zawsze przy przyspieszaniu

co do mulowatosci to przy sprawdzamu bledow kolega potwierdzil ze autko ciagnie slabo

tzreba bylo podniesc maske i byscie zobaczyli dlaczego auto nie jedzie ... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawedzenie bledow ja robilem koledze.

Co do dymienia to potwierdzam - tyle ze nie od 3,5 tys obrotow a sporo nizej (2 czy 2,5 tys) - jechalem za kolega i kopcil praktycznie zawsze przy przyspieszaniu

co do mulowatosci to przy sprawdzamu bledow kolega potwierdzil ze autko ciagnie slabo

tzreba bylo podniesc maske i byscie zobaczyli dlaczego auto nie jedzie ... :wink4:

... nie musielibyscie jezdzic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... nie musielibyscie jezdzic :)

Sie tak zlorzylo ze kolega Burt jak i ja wyjechalismy z spotu o tej samej porze a ze jechalismy w ta sama strone jechalem za kolega :). no i tak obserwowalem co sie dzieje przy okazji ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobaczymy co napisze sam zainteresowany po wymianie pewnego elementu ... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki wszystkim za okazane zainteresowanie. Element wskazany przez Przemika i drugiego kolege (nie zapamietalem Nicka/imienia) na spocie AKP zostal wymieniony. Jest stanowczo lepiej.

Sytuacja wyglada teraz nastepujco:

Zaciagnalem reczny, wrzucilem luz i nacisnalem pedal gazu do 4 tys. obrotow. Nic nie poszlo z wydechu. Kompletnie nic. Wczesniej przed wymiana wskazanego elementu byla sadz i czarna chmura. Teraz wspomniane nic. Jest wiec lepiej na 100% ale...

Wczasie jazdy powyzej wspomnianych 2,5 /3 tys. obrotow nadal kopci. Chociaz musze przyznac ze stanowczo miej. Odnosze tez wrazenie jakby odzyskal moc. Nie ma tez tego wspomnianego na samym poczaku zastoju jak przyspieszam przy 2 tys. Choc nie jest nadal idealnie.

W kazdym razie szacunek dla Przemika i drugiego kolegi ze srebnego Avanta... za fachowe rozpoznanie problemu. Moro tobie dzieki za VAG'a. :good:

Przemik czy propozycja diagnostyki teraz wchodzi w rachube i czy nadal jest aktualna na tym Ursynowie? Jakby co to dopasuje sie. Urzeduje caly swoj zywot na Mokotowie wiec moge podjechac we wskazane przez Ciebie miejsce.

Pozdrawiam :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...