CarlosCk Opublikowano 21 Lutego 2021 Opublikowano 21 Lutego 2021 Tak jak w temacie. Szukam jakiegoś tunera bądz też serwisu, który doradzi mi co kupić i najlepiej to poskleja. Docelowo chciałbym wejść na Stage 3 i interesowałaby mnie moc rzędu 320-400 koni
arek_cccp Opublikowano 10 Marca 2021 Opublikowano 10 Marca 2021 zapomnij o 400 w tym silniku, nierealne, stage 3 to ok 340-360km zależy od stanu silnika. Co do stage 3 to potrzebujesz wtryski s3, k04 064 z s3 zaworek rs4 wkład autotech, sprzegło w kevlarze, fmic dolot i wydech 2.5cala minimum do tego dochodzi więcej rzeczy typu przewody olejowe, przerobienie trochu turbo itd itd. Możesz zapytać gregor10.pl bo on mi robił auto na 355km w 2.0TFSI ale nie wiem jak teraz wygląda sytuacja z terminem i realizacją. 1
CarlosCk Opublikowano 11 Marca 2021 Autor Opublikowano 11 Marca 2021 23 godziny temu, arek_cccp napisał: zapomnij o 400 w tym silniku, nierealne, stage 3 to ok 340-360km zależy od stanu silnika. Co do stage 3 to potrzebujesz wtryski s3, k04 064 z s3 zaworek rs4 wkład autotech, sprzegło w kevlarze, fmic dolot i wydech 2.5cala minimum do tego dochodzi więcej rzeczy typu przewody olejowe, przerobienie trochu turbo itd itd. Możesz zapytać gregor10.pl bo on mi robił auto na 355km w 2.0TFSI ale nie wiem jak teraz wygląda sytuacja z terminem i realizacją. Witam.Dzięki za info. Niestety gregor10.pl narazie wstrzymał się z modyfikacjami auta. Wie ktoś może czy jeszcze ktoś się bawi w takie rzeczy? Co do mocy nawet to 355 by wystarczyło.
Ogon56 Opublikowano 8 Lipca 2021 Opublikowano 8 Lipca 2021 W dniu 10.03.2021 o 16:10, arek_cccp napisał: zapomnij o 400 w tym silniku, nierealne, stage 3 to ok 340-360km zależy od stanu silnika. Co do stage 3 to potrzebujesz wtryski s3, k04 064 z s3 zaworek rs4 wkład autotech, sprzegło w kevlarze, fmic dolot i wydech 2.5cala minimum do tego dochodzi więcej rzeczy typu przewody olejowe, przerobienie trochu turbo itd itd. Możesz zapytać gregor10.pl bo on mi robił auto na 355km w 2.0TFSI ale nie wiem jak teraz wygląda sytuacja z terminem i realizacją. 400 realne, ale to już kilkadziesiat tysięcy. Bo duże turbo, duże wtryski, caly wydech 3cala, odpowiedni IC. Ostrzegam, przy k064 nie jest słodko, dużo przeróbek pod motor wzdłużny, nie każdy to robi, a ci co się podejmują rezygnują po czasie. Mój tunner już chyba nie przyjmie drugiego takiego? przynajmniej nie za te pieniądze na jakie się ze mną umówił.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się