Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TFSI BUL ośka kto się podejmie?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak w temacie. Szukam jakiegoś tunera bądz też serwisu, który doradzi mi co kupić i najlepiej to poskleja. 

Docelowo chciałbym wejść na Stage 3 i interesowałaby mnie moc rzędu 320-400 koni

Opublikowano

zapomnij o 400 w tym silniku, nierealne, stage 3 to ok 340-360km zależy od stanu silnika. Co do stage 3 to potrzebujesz wtryski s3, k04 064 z s3 zaworek rs4 wkład autotech, sprzegło w kevlarze, fmic dolot i wydech 2.5cala minimum do tego dochodzi więcej rzeczy typu przewody olejowe, przerobienie trochu turbo itd itd. Możesz zapytać gregor10.pl bo on mi robił auto na 355km w 2.0TFSI ale nie wiem jak teraz wygląda sytuacja z terminem i realizacją. 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
23 godziny temu, arek_cccp napisał:

zapomnij o 400 w tym silniku, nierealne, stage 3 to ok 340-360km zależy od stanu silnika. Co do stage 3 to potrzebujesz wtryski s3, k04 064 z s3 zaworek rs4 wkład autotech, sprzegło w kevlarze, fmic dolot i wydech 2.5cala minimum do tego dochodzi więcej rzeczy typu przewody olejowe, przerobienie trochu turbo itd itd. Możesz zapytać gregor10.pl bo on mi robił auto na 355km w 2.0TFSI ale nie wiem jak teraz wygląda sytuacja z terminem i realizacją. 

Witam.Dzięki za info. Niestety gregor10.pl narazie wstrzymał się z modyfikacjami auta. Wie ktoś może czy jeszcze ktoś się bawi w takie rzeczy? Co do mocy nawet to 355 by wystarczyło. 

Opublikowano
W dniu 10.03.2021 o 16:10, arek_cccp napisał:

zapomnij o 400 w tym silniku, nierealne, stage 3 to ok 340-360km zależy od stanu silnika. Co do stage 3 to potrzebujesz wtryski s3, k04 064 z s3 zaworek rs4 wkład autotech, sprzegło w kevlarze, fmic dolot i wydech 2.5cala minimum do tego dochodzi więcej rzeczy typu przewody olejowe, przerobienie trochu turbo itd itd. Możesz zapytać gregor10.pl bo on mi robił auto na 355km w 2.0TFSI ale nie wiem jak teraz wygląda sytuacja z terminem i realizacją. 

400 realne, ale to już kilkadziesiat tysięcy. Bo duże turbo, duże wtryski, caly wydech 3cala, odpowiedni IC. 

Ostrzegam, przy k064 nie jest słodko, dużo przeróbek pod motor wzdłużny, nie każdy to robi, a ci co się podejmują rezygnują po czasie. Mój tunner już chyba nie przyjmie drugiego takiego? przynajmniej nie za te pieniądze na jakie się ze mną umówił.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...