Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BLĄD 01314 I 17978 SAMCHOD NIE CHCE ODPALIC


pieczarka9

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

zakladam drugi temat odnossnie mojego samochodu ,bo pierwszy dotyczył wymiany filtra paliwa i nie chce w nim pisac.Mianowicie samochod nie chce mi odpalic ,wczesniej odpalał za  4 ,5 razem natomiast teraz nie odpala wogole ,rozrusznik kręci ale nie odpala.Wczesnirj wymieniłem filtr paliwa ,ale niestety to nie pomogło.Zauwazylem że nie pala sie kontrolki po przekreceniu stacyjki ,zapallja sie nieraz za któryms razem gdy krece kluczykiem w ta i z powrotem.oto co wyskoczylo mi po podlaczeniu vaga

VAG-COM Version: Release  311.2-N


Chassis Type: 8D - Audi A4 B5
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,25,35,37,45,55,56,57,67,75,76,77
 
Skipping Address 15-Airbags

Address 35     -------------------------------------------------------
   Controller: 8D0 862 257 C  
   Component: ZV-Pumpe            D12
   Coding: 00001VAG-COM Version: Release  311.2-N


Chassis Type: 8D - Audi A4 B5
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,25,35,37,45,55,56,57,67,75,76,77
 
Address 01     -------------------------------------------------------
   Controller: 038 906 012 AJ 
   Component: 1,9l R4 EDC 0000SG  2829
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 06325
1 Błąd Zapis.:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
            P1570 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A

Address 03     -------------------------------------------------------
   Controller: 8E0 614 111 AB 
   Component: ABS 5.3 FRONT       D00
   Coding: 0273004281  
   Shop #: BB 24548
Nie ma błędów :)   .

Address 08     -------------------------------------------------------
   Controller: 8D0 820 043 M  
   Component: A4     KLIMAAUTOMAT D56
   Coding: 00043
   Shop #: WSC 30011
2 Znalezione:  
00792 - A/C Pressure Switch (F129)
            31-00 - Open or Short to Ground
01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Skipping Address 15-Airbags

Address 17     -------------------------------------------------------
   Controller: 8D0 920 900    
   Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D09 
   Coding: 00040
   Shop #: WSC 65793
   ˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙     AUZ7Z0X1252687
4 Znalezione:  
00667 - Ambient Temperature Signal
            30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
00667 - Ambient Temperature Signal
            29-10 - Short to Ground - Intermittent
00771 - Fuel Level Sensor (G)
            30-00 - Open or Short to B+
01314 - Engine Control Module
            49-10 - No Communications - Intermittent

Address 25     -------------------------------------------------------
   Controller: Bitte Adress
   Component: e 17 eingeben          
Nie ma błędów  
  or DTCs not supported by controller
  or a communication error ocurred

Address 35     -------------------------------------------------------
   Controller: 8D0 862 257 C  
   Component: ZV-Pumpe            D12
   Coding: 00001
   Shop #: WSC 06325
2 Znalezione:  
01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)
            35-00 - -
01389 - Tailgate Open Switch (F124)
            29-00 - Short to Ground

End   -------------------------------------------------------

  ------------------------------------------------------ Przyczyna sa chyba bledy 01314 i 17978 i prosze o pomoc w rozwiazaniu problemu

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zegary masz Jaegera więc już pewnie procek padnięty i przez to świrują. 

W ECU widać że immo blokuje. (być może przez trafione zegary).Nawet jak tak jest to powinien odpalić na sekundę.

Skasuj wszystkie błędy i zrób odczyt jedynie z 01- engine na nowo 

Na zaworze odcinającym pompy wtryskowej po zapłonie jest zasilanie?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam 

po skasowaniu wszystkich bledow i ponownym odczycie, brak bledow w 01 egine,zegary zaczely normalnie swiecic,jednak auto dalej nie odpala .pozostał  blad  01314 w 17

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd ten nie ma nic wspólnego z tym że nie odpala.

Pewnie zapowietrzony. Sprawdź też wtyczkę od pompy i tak jak wcześniej mówiłem, czy napięcie pojawia się na zaworze odcinającym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dzieki ,ale wiesz ja zabardzo nie kumaty w tych sprawach jestem ,mozesz mi powiedziec gdzie dokladnie znajduje sie ta wtyczka w moim modelu samochodu ?jezeli chodzi o zawor odcinajacy to z tego co przeczytalem w necie po przekreceniu stacyjki ma sie pojawic na zaworze 12 v i mozna to sprawdzic za pomoca zwyklej zaroweczki przykladajac jeden kabelek do zaworu ,a drugi do masy i momencie przekrecenia stacyjki zaroweczka powinna zaswicic tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napiecie na zaworze jest,samochod jednak dalej nie chce odpalic,na vagu zadnych nowych bledow,juz nie wiem co robic.dolalem nawet przez ta srubke przy filtrze do pelna ropy ale dalej nic,3 razy aku wyczeralem i nie dalem rady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniałeś filtr więc obstawiam że jest zapowietrzony .

Odpowietrz najpierw przy pompie a później kręć nim na poluzowanych rurkach zasilających wtryskiwacze. Na necie na pewno są filmy jak to zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...