pieczarka9 Opublikowano 22 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2021 Witam zakladam drugi temat odnossnie mojego samochodu ,bo pierwszy dotyczył wymiany filtra paliwa i nie chce w nim pisac.Mianowicie samochod nie chce mi odpalic ,wczesniej odpalał za 4 ,5 razem natomiast teraz nie odpala wogole ,rozrusznik kręci ale nie odpala.Wczesnirj wymieniłem filtr paliwa ,ale niestety to nie pomogło.Zauwazylem że nie pala sie kontrolki po przekreceniu stacyjki ,zapallja sie nieraz za któryms razem gdy krece kluczykiem w ta i z powrotem.oto co wyskoczylo mi po podlaczeniu vaga VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,25,35,37,45,55,56,57,67,75,76,77 Skipping Address 15-Airbags Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 862 257 C Component: ZV-Pumpe D12 Coding: 00001VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,25,35,37,45,55,56,57,67,75,76,77 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 012 AJ Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2829 Coding: 00002 Shop #: WSC 06325 1 Błąd Zapis.: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 AB Component: ABS 5.3 FRONT D00 Coding: 0273004281 Shop #: BB 24548 Nie ma błędów . Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 820 043 M Component: A4 KLIMAAUTOMAT D56 Coding: 00043 Shop #: WSC 30011 2 Znalezione: 00792 - A/C Pressure Switch (F129) 31-00 - Open or Short to Ground 01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 920 900 Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D09 Coding: 00040 Shop #: WSC 65793 ˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙ AUZ7Z0X1252687 4 Znalezione: 00667 - Ambient Temperature Signal 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 00667 - Ambient Temperature Signal 29-10 - Short to Ground - Intermittent 00771 - Fuel Level Sensor (G) 30-00 - Open or Short to B+ 01314 - Engine Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: Bitte Adress Component: e 17 eingeben Nie ma błędów or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 862 257 C Component: ZV-Pumpe D12 Coding: 00001 Shop #: WSC 06325 2 Znalezione: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 01389 - Tailgate Open Switch (F124) 29-00 - Short to Ground End ------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------ Przyczyna sa chyba bledy 01314 i 17978 i prosze o pomoc w rozwiazaniu problemu pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii Opublikowano 23 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2021 Zegary masz Jaegera więc już pewnie procek padnięty i przez to świrują. W ECU widać że immo blokuje. (być może przez trafione zegary).Nawet jak tak jest to powinien odpalić na sekundę. Skasuj wszystkie błędy i zrób odczyt jedynie z 01- engine na nowo Na zaworze odcinającym pompy wtryskowej po zapłonie jest zasilanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieczarka9 Opublikowano 24 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2021 witam po skasowaniu wszystkich bledow i ponownym odczycie, brak bledow w 01 egine,zegary zaczely normalnie swiecic,jednak auto dalej nie odpala .pozostał blad 01314 w 17 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii Opublikowano 25 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2021 Błąd ten nie ma nic wspólnego z tym że nie odpala. Pewnie zapowietrzony. Sprawdź też wtyczkę od pompy i tak jak wcześniej mówiłem, czy napięcie pojawia się na zaworze odcinającym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieczarka9 Opublikowano 25 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2021 no dzieki ,ale wiesz ja zabardzo nie kumaty w tych sprawach jestem ,mozesz mi powiedziec gdzie dokladnie znajduje sie ta wtyczka w moim modelu samochodu ?jezeli chodzi o zawor odcinajacy to z tego co przeczytalem w necie po przekreceniu stacyjki ma sie pojawic na zaworze 12 v i mozna to sprawdzic za pomoca zwyklej zaroweczki przykladajac jeden kabelek do zaworu ,a drugi do masy i momencie przekrecenia stacyjki zaroweczka powinna zaswicic tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieczarka9 Opublikowano 2 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2021 napiecie na zaworze jest,samochod jednak dalej nie chce odpalic,na vagu zadnych nowych bledow,juz nie wiem co robic.dolalem nawet przez ta srubke przy filtrze do pelna ropy ale dalej nic,3 razy aku wyczeralem i nie dalem rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii Opublikowano 3 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2021 Wymieniałeś filtr więc obstawiam że jest zapowietrzony . Odpowietrz najpierw przy pompie a później kręć nim na poluzowanych rurkach zasilających wtryskiwacze. Na necie na pewno są filmy jak to zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się