Gość Opublikowano 8 Marca 2021 Opublikowano 8 Marca 2021 (edytowane) Witam, jakiś czas temu musiałem dolać ok 1,2l płynu chłodniczego. Po ok 3tyg płyn delikatnie ubył, dzisiaj zauważyłem taką maź w zbiorniku.(A4B5 2,4 b+g) 3 tygodnie temu robiłem test uszczelki i wyszedł negatywny. Silnik nagrzewa się w miarę szybko. Do pracy dojeżdżam ok 2km w jedną stronę ale co2 tyg robię ok 150km w jedną stronę . Czy to mogą byc objawy UPG? Edytowane 8 Marca 2021 przez Bartek1993
Gość Opublikowano 17 Marca 2021 Opublikowano 17 Marca 2021 Pany, jest kolejny problem. W poniedzialek zapalila sie kontrolka oleju, stan min. Wtorek rano dolalem 400ml i stan byl ok. Dzisiaj, tj w srode rano sprawdzalem stan byl ok, po pracy oraz przejechaniu ok 30km kontrolka znow sie zapalila i na bagnecie minimum. W zbiorniku plynu chlodniczego znowu tlusto, mozliwe ze uklad nie dokonca zostal przeczyszczony. Jutro jestek umowiony do tych majstrow co wymieniali chlodniczke oleju. Ale pytanie do was, czy macie jakies podejrzenia co to moze byc ze olej az tak ucieka.
Gość Opublikowano 18 Marca 2021 Opublikowano 18 Marca 2021 Wielkie dzięki za pomoc. nie spotkałem nigdy takiego forum, w którym można się wszystkiego dowiedzieć i to w bardzo krótkim czasie.
Hezen Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Ewidentnie problem leży po stronie uszczelnienia lub pęknięcia (też się zdarza) chłodniczki oleju.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się