NeQri Opublikowano 9 Marca 2021 Opublikowano 9 Marca 2021 Witam mam problem z b7 2.0 tdi bre. Silnik bardzo ładnie pali na zimny, dodam ze od kiedy go posiadam(ok 2 lata) termostat pokazuje 70 stopni, lecz nie zawsze, zdarza sie ze w pewnym momenci podczas jazdy praca silnika staje sie tak jakby przytłumiona a temperatura leci do 90 stopni, dodam rowniez ze gdy tak sie dzieje auto ma problem odpalic gdy jest rozgrzane, rozrusznik ma ciezko przekrecic silnikiem. Czy komus cos takiego dzialo sie z jego motorowka? Osobiscie nie wydaje mi sie ze auto sie grzeje poniewaz taka sytuacja miala miejsce przy ok -10 stopniach na zewnatrz i przy ok. 10 min. jazdy. Czy moze byc to problem z pompowtryskami?
Lukasz_mk2 Opublikowano 9 Marca 2021 Opublikowano 9 Marca 2021 wypadało by podłączyć auto pod komputer. Temperatura 90*C to normalna temp. silnika i taką też temperaturę silnik powinien mieć po nagrzaniu. Jeżeli w większości czasu podczas jazdy masz temp. w okolicach 70*C to znaczy, że albo termostat trzeba wymienić, albo czujnik temp. szwankuje - trzeba odczytać temperaturę z czujnika przy pomocy komputera (VCDS bądź VAG-COM) i porównać ją z temp. wskazywaną przez zegary. Jeżeli auto osiąga 90*C i po takim nagrzaniu ma problem z rozruchem stawiał bym na czujnik temp. - ale w pierwszej kolejności diagnoza później ew. wymiana
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się