Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 apt nie odpala nie działa pompa paliwa migające epc


Tymian15

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem nowy na tym forum, potrzebuje pomocy. Otóż od 2 tygodni szukam usterki w audi a4b5 1.8 apt  silnik kręci nie odpala z tego co zauważyłem nie działa pompa paliwa. Na krótko pompa działa przekaźnik wymieniony. Wcześniej czasem odpaliła, nie da się odczytać błędów, komputer nie chcę się łączyć. W czym szukać problemu? Jeszcze raz się zdarzyło że mrugało epc filmik niżej 

Edytowane przez Tymian15
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, Tymian15 napisał:

W czym szukać problemu?

może w kostce stacyjki :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz na myśli kostkę która się podłącza do stacyjki? Czy cały wkład ten aluminiowy? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie, sama kostkę. To co wkleił kolega wyżej. Tzn sam stacyjka też może być ale bardziej bym na początek kostkę obstawił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety wymiana kostki nie pomogła dalej auto nie odpala i nie podaje prądu na pompę paliwa. Jakieś inne pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sprawdzałeś czy na 30 i na 15 po przekręceniu zapłonu jest napięcie? Pompa paliwa startuje chyba podczas kręcenia rozrusznikiem więc nie wiem czy tak sprawdzałeś?

Edytowane przez Pieterb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co masz na myśli pisząc 15 i 30;)?   Ogólnie jak zaczelo się to dziać to słuchałem czy pompa się załącza na zapłonie  i załączała się ale czasami teraz wcale na krótko była podpinana i działa zmieniłem te kostkę od stacyjki bez odpowiedzi dalej. akumulator zmieniłem na nowy bo w ciągu ostatnich paru tygodni zapalała się lampka od hamulca 3 razy piknelo przy każdym odpaleniu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Tymian15 napisał:

Co masz na myśli pisząc 15 i 30;)?

piny kostki stacyjki, wychodzi na to że nic nie sprawdziłeś skoro nie wiesz nawet co to takiego :P

 

Powinno być tak:
30-przewód czerwony, to stałe zasilanie z akumulatora
30- jak wyżej
15-przewód czarny, napięcie po załączeniu kluczyka tzw zapłon
75-przewód żółto czarny, zasilanie odbiorników mocy (światła, ogrz. szyb itp)
P - szaro żółty to zasilanie świateł postojowych po wyłączeniu kluczyka
86S- czerwony 0,5mm to zasilanie radia. załącza się po włączeniu kluczyka a wyłącza dopiero po jego wyjęciu ze stacyjki
50- czerwono czarny zasilanie rozrusznika start
wszystkie sygnały to załączenie napięcia akumulatora 12V lub jego wyłączenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszędzie wszystko się zgadza. Zauważyłem że przestała się zapalać kontrolka EPC czytałem na innych forach że prawdopodobnie oznacza to padnięty komputer.

Edytowane przez Tymian15
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Tymian15 napisał:

Zauważyłem że przestała się zapalać kontrolka EPC czytałem na innych forach że prawdopodobnie oznacza to padnięty komputer.

a tu już nie wiem, być może tak jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...