marszal Opublikowano 13 Marca 2021 Opublikowano 13 Marca 2021 Witajcie moi mili. Po przekopaniu forum i wielu, wielu próbach poddałem się. Mam problem z błedem czujniki g188. Objawia się to spadkiem mocy oraz zapaleniem się kontrolki EPC i ESP. Dzieje sie to przy gwałtownym wdepnięcieciu pedału gazu lub przy redukcji. Na dzień dzisiejszy to co zrobiłem. Czyszczenie przepustnicy wygladała jak nowa. Adaptacja i dalej to samo. Kupno nowej przepustnicy, która została zamontowana i również zaadaptowana. Wszystko było ok lecz po około 1200 km znów zaświeciły się kontrolki i brak mocy. Obroty nie falują, wtyczka i piny ok. Co może być nie tak. Kurczę trochę się zdenerwowałem, bo nowa przepustnica i jakoś coś nie działa Tak BTW numer błedy to 17579 p1171
Rosomak91 Opublikowano 16 Marca 2021 Opublikowano 16 Marca 2021 W dniu 13.03.2021 o 20:01, marszal napisał: Witajcie moi mili. Po przekopaniu forum i wielu, wielu próbach poddałem się. Mam problem z błedem czujniki g188. Objawia się to spadkiem mocy oraz zapaleniem się kontrolki EPC i ESP. Dzieje sie to przy gwałtownym wdepnięcieciu pedału gazu lub przy redukcji. Na dzień dzisiejszy to co zrobiłem. Czyszczenie przepustnicy wygladała jak nowa. Adaptacja i dalej to samo. Kupno nowej przepustnicy, która została zamontowana i również zaadaptowana. Wszystko było ok lecz po około 1200 km znów zaświeciły się kontrolki i brak mocy. Obroty nie falują, wtyczka i piny ok. Co może być nie tak. Kurczę trochę się zdenerwowałem, bo nowa przepustnica i jakoś coś nie działa Tak BTW numer błedy to 17579 p1171 Kasowanie błędów pomaga chociaż na jakiś czas? Rzadko się to zdarza, ale nowa przepustnica też może być popsuta, choć nie sądzę aby tak się działo, jednak nie należy tego wykluczyć. Przyjrzałbym się blokom pomiarowym odnośnie przepustnicy, no i pedał bym sprawdził bo to jednak współgra i sprawdziłbym okablowanie na początek, szczególnie kostkę/i.
kajloxo Opublikowano 16 Marca 2021 Opublikowano 16 Marca 2021 jeśli kupiłeś jakiś najtańszy to może tak być że i nowy padł, spróbuj go rozebrać i zerknąć na niego, styki
Nader Opublikowano 21 Marca 2021 Opublikowano 21 Marca 2021 Nie wykluczone że druga przepustnica też nie jest w 100% sprawna. Miałem analogiczną sytuację, jak mocniej deptałem to zapalało się EPC i ESP, i silnik tracił moc. Kupiłem przepustnice na jednej z grup na fb i mam spokój, a swoją starą przepustnicę planuje wysłać do g-m-s.com.pl na regenerację i zostawić sobie jako awaryjną.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się