Zygi Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Witam Ostatnie parę dni z okolic kata na niższych obrotach dochodzą dźwięki brzęczącej blachy.Zastanawiając się czy wywalić kata zacząłem interesować się tematem i stwierdziłem,że mój kat jest innej firmy niż w silnikach fan w innych autach(ojciec ma paska z 97r afn i też ma inny niż mój)No i tak sobie pomyślałem,że może mój był zmieniany i nie ma sensu go wywalać bo to coś innego brzęczy. Mój kat jest firmy HJS i nie ma wybitego logo VW a auto 20 parę tys km temu w Niemcowi przeszło przegląd euro 2. Proszę o podpowiedź czy to jest ori kat czy zmieniony i nie ma sensu go wywalać.Autko nakręcone ma 213tys.km Poniżejzdjęcia-marnej jakości,ale zawsze coś.Z góry dzięki za odpowiedzi. [ftp] [ftp]
Zygi Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Czyli był zmieniany wraz z plecionką.Szkoda,że nie mam żadnej informacji w kwitach auta kiedy był zmieniany.Posiadam tylko coś takiego(zdjęcie poniżej) bo mógł bym wykluczyć te elementy i szukać brzęczenia gdzie indziej. [ftp] [ftp] Potrafi ktoś to odczytać i napisać na chłopski rozum co to dokładnie jest?[br]Dopisany: 09 Kwiecień 2009, 14:57_________________________________________________Może jednak znajdzie sie ktoś kto to rozumie?
avdikezop Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Wyglada na jakies badanie składu spalin.
wojtekce Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Wywal kata zobaczysz różnice :gwizdanie:
rtocki Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 a przy okazji wywal automatyczną korekcję pisowni bo chce być mądzrzejsza od Ciebie i ci zmienia afn-a na fana, loga na Olga, ori na roi itp.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się