Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BBS speedline ubytki w rantach a polerka


jaras99

Rekomendowane odpowiedzi

Zakupiłem nowy set. Całość chce rozkręcić i bębny i rotory do malowania proszkowego a ranty chce spolerowac na lustro.

Niestety ranty są dosyć mocno porysowane, grube rysy, duże ubytki. Jak to w praktyce wygląda, w jaki sposób się uzupełnia ubytki w rantach żeby później móc je tak spolerowac żeby nie było widać że coś grzebane było. Załączam zdjęcie na szybkości jak wygląda rant na jednej z felg

IMG20210327185636.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ranty raczej do delikatnego przetoczenia niż napawania materiału. Wtedy zresztą zmieni się struktura materiału a co za tym idzie jego wytrzymałość.Tragedii nie ma . Przetoczyć i spolerować. wg mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, dekiel 13 napisał:

Ranty raczej do delikatnego przetoczenia niż napawania materiału. Wtedy zresztą zmieni się struktura materiału a co za tym idzie jego wytrzymałość.Tragedii nie ma . Przetoczyć i spolerować. wg mnie.

A kojarzycie może ogólnie tak z zasady firmy ogłaszające się że polerują ranty to kompleksowo to ogarniają?

Tzn zawożę im te sfatygowane ranty a odbieram lustra?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od tego czy tylko polerują  , czy mogą przetoczyć. Do tego ostatniego już tokarki potrzeba . Rysy widzę mają ok 0,5 mm głębokości więc do ogarnięcia przez kogoś kto się na tym zna.

Tu masz na miejscu , google znalazło :cool1:

SARZYNSKI-SERVICE.PL

Jakość sprzętu w naszym serwisie i zastosowanie metody TIG umożliwia uzyskanie najwyższej jakości spoin aluminiowych bez zbędnych naprężen materiałowych. Nie toczymy felg, tylko je...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, dekiel 13 napisał:

Wszystko zależy od tego czy tylko polerują  , czy mogą przetoczyć. Do tego ostatniego już tokarki potrzeba . Rysy widzę mają ok 0,5 mm głębokości więc do ogarnięcia przez kogoś kto się na tym zna.

Tu masz na miejscu , google znalazło :cool1:

SARZYNSKI-SERVICE.PL

Jakość sprzętu w naszym serwisie i zastosowanie metody TIG umożliwia...

 

Tak wyglądają najbardziej przytarte miejsca. Reszta jest bardziej powierzchowna.

Namiar który dales znam. Oni gdzieś dalej zlecają robotę i kasują swoją marżę. Ale kogoś znajdę

IMG20210328132730.jpg

IMG20210328132709.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ranty do przetoczenia , chociaż te mają nieco głębsze rysy ale  tragedii nie ma.

Edytowane przez dekiel 13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, dekiel 13 napisał:

Ranty do przetoczenia , chociaż te mają nieco głębsze rysy ale  tragedii nie ma.

Słuchaj a może wiesz. Mogę je rozkręcić jak opona jest nałożona? Tj spuszcxe ciśnienie, rozkrece i może tym sposobem norlamnie potem ściągnę oponę bez wizyty u wulkanizatora?:eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, jaras99 napisał:

Słuchaj a może wiesz. Mogę je rozkręcić jak opona jest nałożona? Tj spuszcxe ciśnienie, rozkrece i może tym sposobem norlamnie potem ściągnę oponę bez wizyty u wulkanizatora?:eusathink:

Chyba że one są dwuczęściowe? Chyba tak jest 

Dobra już wszystko jasne 

 

 

 

 

 

Edytowane przez jaras99
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...