Kiki28 Opublikowano 8 Kwietnia 2021 Opublikowano 8 Kwietnia 2021 Witam, Prośba o pomoc w zdiagnozowaniu auta, nazbierało się kilka rzeczy i chciałbym wiedzieć za co się brać. Auto straciło na mocy i znacząco dymi. Uszczelka sprawdzona testerem, plynu nie ubywa. Przy robieniu logów na 3, auto traciło moc przy dodawaniu gazu z 2x podczas jednego testu. Auto to automat, tiptronic. LOGI: Log #471819 Log #471820 Log #471821 Log #471822 Log #471823 Wykaz błędów: ( missy są od rozwalonej instalacji LPG) 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16686 - Cylinder 2 Misfire Detected P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 17658 - Fuel Level too Low P1250 - 008 - Implausible Signal 17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure P1479 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded 16519 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Heating Circuit Malfunction P0135 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 17956 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open Circuit P1548 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 17837 - Circuit for Brake Vacuum Pump: Open Circuit P1429 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent
przem8 Opublikowano 9 Kwietnia 2021 Opublikowano 9 Kwietnia 2021 Problem przede wszystkim z doładowaniem. Zacznij od szukania nieszczelności.
Kiki28 Opublikowano 9 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2021 Na kolanku jest bardzo dużo oleju, albo z odmy albo z turbiny - była kilka miesięcy regenerowana we Wrocławiu. Dodatkowo auto strasznie dużo pali - około 19L/100km. Co z lambdą? na postoju skakała z -1,5% do 3,8% W trakcie robienia logów auto odcinało dwukrotnie na jednej prostej, jakby odcinało na chwilę paliwo Z 3tys obrotów spadało do 1k i ponownie rosło. Nie dało się zrobić loga wkręcając auto na choćby 5 tys obrotów. Pzdr Kiki
przem8 Opublikowano 9 Kwietnia 2021 Opublikowano 9 Kwietnia 2021 Ciężko coś powiedzieć po logach do niespełna 3tys.obr. Niezły burdel tam się wyprawia i tyle można narazie powiedzieć.
Kiki28 Opublikowano 9 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2021 (edytowane) To, że jest burdel to wiem, ale się na tym nie znam. Co mam zrobić w pierwszej kolejności i czy w ogóle jest sens się za to zabierać. W pierwszej kolejności regenerować turbinę i wymienić sondę? Chciałbym oddać auto do naprawy i chciałbym zasugerować co trzeba zrobić. Obecny mechanik nawet nie zrobił jazdy z podłączonym komputerem. Mówi tylko, że turbo może być wadliwe. Kiki Edit. Auto nie dawało się rozpędzić powyżej 3tys, Jeśli mam na automacie to auto przyspiesza wolniej ale w miarę normalnie, z pewnością nie ma odcinki sekundowej mocy przy 3k. Edytowane 9 Kwietnia 2021 przez Kiki28
przem8 Opublikowano 9 Kwietnia 2021 Opublikowano 9 Kwietnia 2021 Sprawdzic dolot kompresorem, podmienić n75 i przede wszystkim wężyki od niego. Odma do przejrzenia, ezektor itp. Po kodach błędu powinienies znaleźć cenne info co weryfikować.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się