Aydaho Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Dalszy ciag walki z moim bolidem. Padly zegary - nie do uratowania. A wiec kupilem nowy ( uzywany ) zestaw wskaznikow 8E0 920 930T ( kolorowy FIS - jezeli ktos szukalby kolorowego to z tym oznaczeniem sa OK ). Po wrzuceniu do auta - procedura adaptacji: - zczytanie PIN z licznika - OK - zczytanie PIN ze strownika silnika - OK Szafa zassala VIN , PIN w silniku i zegarach rozpoznaje poprawnie, klucze zakodowane, ale po odblokowaniu Immobilisera auto po sekundzie gasnie a w miejscu przebiegu edytowany jest napis SAFE. Podobno po 1.5h postoju na zaplonie zegary powinny sie odblokowac ale efekt jest taki sam. Teraz podlaczylem je na dluzej ale cos mi mowi ze niewiele to pomoze. Macie jakies pomysly co mozna zrobic ? I czemu wywala immo ? ps. Ogromne podziekowania dla CTV i Kobry7 za dwu tygodniowe wsparcie w temacie .
GRazny Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 kurcze Adaś... to cały czas sprawa tego akumulatora?
gaciu Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Adaptacja kanału 50 w zegarach ? A050,0,Immobilizer - Vehicle Data Learning A050,5,Immobilizer - Vehicle Data Learning Polecam lekturę: http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/Immo3-cluster-swapping.html
boberek Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 ciekawe czy spece juz tego nie robiły
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się