Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Magiel z Exeo w a4 b6 AVF


Stenol89

Rekomendowane odpowiedzi

Witam was

Mam pytanie,problem,nurtuje mnie to ciągle,

Jestem po wymianie magla z exeo 2009r z 154tys przebiegu  bez servotronika, zastały wymienione końcówki i drążki, ustawiona zbieżność.

Chodzi o to mi ze wspomaganie chodzi tak średnio, nie jestem zadowolony z pracy wspomagania. Nawet dziś wymieniłem nowa pompę i dalej to samo xD

czy a4 b6 tak porostu ma? Nie wiem czy dalej szukać problemu czy poprostu olać to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z jakiej firmy masz tą pompę? Tańsze zamienniki czesto są mniej wydajne i nie wytwarzają odpowiedniego ciśnienia w układzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przed nowa pompa miałem zamontowana z 3.0 tdi z b7 co miała barów coś kolo 120-131. i jest tak samo,na tej nowej. nowa pompę mam SKV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam SKV i też prawidłowe wspomaganie mam dopiero przy obrotach powyżej 1000. Magiel zregenerowany, płyn z ASO, zbiorniczek z ASO. Jak ta padnie to może wykosztuje się na oryginalną pompę ale dwa lata temu nie było mnie stać wydać 2k na pompkę z ASO (akurat tych do 3.0 nie regenerują, bo nikt nie produkuje części zamiennych).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pamietam jak jezdzilem szefa b7 jakies 4lata temu to wspomaganie bylo spoko moze juz mialo servotronik ? narazie juz nie bedebnic wymienial, bede jezdzil teraz tak. Wszystko zrobione, teraz tylko ogarnac jeszcze alcantare i slupki dokonczyc ?bo z podsufitke robilem nowa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Langista napisał:

Też mam SKV i też prawidłowe wspomaganie mam dopiero przy obrotach powyżej 1000. Magiel zregenerowany, płyn z ASO, zbiorniczek z ASO. Jak ta padnie to może wykosztuje się na oryginalną pompę ale dwa lata temu nie było mnie stać wydać 2k na pompkę z ASO (akurat tych do 3.0 nie regenerują, bo nikt nie produkuje części zamiennych).

Wiesz albo poprostu na starym maglu  byly luzy i ciekło i lzej chodziło? teraz wszystko sztywne nic nie stuka, wspomaganie jest caly czas takie same, nie ma tak ze slabsze czy mocniejsze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No u mnie na oryginalnej pompie wspomaganie dużo lepiej chodziło ale pompa wyła w niebogłosy. Teraz ta pompa z SKV troszkę wyje na niskich obrotach, jak sie przygazuje to wycie znika i wspomaganie wraca. Na moje płytki grawitacyjne na wirniku są zbyt ciasno/luźno spasowane i na niskich obrotach nie uszczelniają jak należy, przez to wytwarza się ten dźwięk i efektem jest słabe wspomaganie, które przy minimalnie wyższych obrotach działa jak należy.

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.05.2021 o 19:37, Langista napisał:

No u mnie na oryginalnej pompie wspomaganie dużo lepiej chodziło ale pompa wyła w niebogłosy. Teraz ta pompa z SKV troszkę wyje na niskich obrotach, jak sie przygazuje to wycie znika i wspomaganie wraca. Na moje płytki grawitacyjne na wirniku są zbyt ciasno/luźno spasowane i na niskich obrotach nie uszczelniają jak należy, przez to wytwarza się ten dźwięk i efektem jest słabe wspomaganie, które przy minimalnie wyższych obrotach działa jak należy.

Zamowilem nowy zbiorniczek od wspomagania z germanskiego ASO ? a moze wiesz czy na powrocie w wezu co idzie do zbiorniczka jest jakis zawor? Tak sie zastanawiam czy moze w nim wina byc ? wiem jak zmienialem pompe pierwszy raz z 3.0 to przy odpowietrzaniu przez chwile chodzila bardzo lekko, . Kuwa nie wiem co jest nie halo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem, to ta sprężynka jest tylko w wężu idącym z pompy do maglownicy, potem jest zwykły wąż, wiem bo go wymieniałem ale nie pamiętam ile kosztował, ok 300-400 zł w ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bede przy aucie to Ci pokaze o co mi chodzi ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaworek jest przy maglu,u mnie też nie chodzi leciutko,zmieniałem magiel i tak samo

16201485954132147205620570135034.jpg

Edytowane przez greg2505
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez masz magiel z exeo?  Wymienie jeszcze ten zbiornik jak dojdzie, jak nie bedzie roznicy, zostaje sie z tym pogodzic i tak jezdzić, az sie zesra ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze dalem sobie ostatnio probe walki ze wspomaganiem ? zamowilem pompe wspomy uzywke z przebiegien 103tys od exeo, ale mam problema bo krociec wychodzi w bok. Bede musial chyba zmienic waz zasilajacy pompe. Ale kurde gdzie taki kupic? Szukam na necie i d*pa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znaczy chodzi o ten waz elastyczny co ze zbiornika idzie do pompy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra Pany,

jest info, pompa z seata 120bar, zbiornik na płyn nowy, olej nowy, waz dorobiłem kopiłem jakiś z BMW co miał kolanko 90stopni, co akurat podpasował . wszystko skręcone, i efekt ten sam.

Niestety muszę się pogodzić,i jeździć z takim wspomaganiem. poprostu takie wspomaganie jest :glupek2:.

dobra można temat zamknąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...