Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Wymiana tylnych klocków - brak hamulców


Gość jaarek_dpl

Rekomendowane odpowiedzi

Gość jaarek_dpl

witam panowie, mam wielki problem wymieniłem wczoraj klocki z tyłu i po wymianie praktycznie hamowanie jest zerowe, nawet te z przodu nie hamują a nie były ruszane, co się stało ? czy ktoś mi może pomóc bo przecież tak nie może być ? pedał hamulca idzie do końca lekko , parę pompowań i staje się lekko twardszy a później znowu lekko do końca bez oporu :confused4: pomóżcie mi bo już nie wiem co to ? czy może się coś zapowietrzyło czy jak ? bardzo proszę o pomoc ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapowietrzone hamulce

:polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

zapowietrzone !!!!!!???????? od czego????? od wymiany klocków?????

:polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

muszą sie ułozyć!!!!!!!!!!!!!! ale fakt płyn zawsze warto wymienić na nowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapowietrzone hamulce

:polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

zapowietrzone !!!!!!???????? od czego????? od wymiany klocków?????

:polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

muszą sie ułozyć!!!!!!!!!!!!!! ale fakt płyn zawsze warto wymienić na nowy

masz coś z głowa?

http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t51755.0.html;highlight=zapowietrzone

Ja do dziś po wymianie klocków pół roku temu mam zapowietrzony układ, o czym nawet nie wiedziałem, poki ktos sie nie przejchał moim autem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a niby jakim cudem sie zapowietrzą co ??????

możesz oswiecić moja głowę ???????

strasznie jestem ciekaw Twojej teorii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapowietrzone hamulce

:polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

zapowietrzone !!!!!!???????? od czego????? od wymiany klocków?????

:polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

muszą sie ułozyć!!!!!!!!!!!!!! ale fakt płyn zawsze warto wymienić na nowy

masz coś z głowa?

http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t51755.0.html;highlight=zapowietrzone

Ja do dziś po wymianie klocków pół roku temu mam zapowietrzony układ, o czym nawet nie wiedziałem, poki ktos sie nie przejchał moim autem

panowie - ruszcie glowa... sama wymiana klockow nie ma prawa zapowietrzyc ukladu - bo i niby jak? ktoredy powietrze mialoby sie dostac? no chyba ze ktos odkrecal odpowietrzniki lub cokolwiek z ukladu w celu np. cofniecia tloczka w zacisku.... ewentualnie moze padla pompa lub pojawila sie jakas nieszczelnosc w ukladzie akurat w tym samym czasie co wymiana klockow...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jaarek_dpl

płyn do wymiany bo ten stary cały zasyfiony ale problem jest inny bo nie mogę odpowietrzyć prawego tyłu , w ogóle nie dochodzi tam płyn można pompować i pompować i nici z tego , czy to najlepiej zrobić pod ciśnieniem czy jak ? zostawić odkręcone i może po jakimś czasie zleci ? z lewej strony z tyłu chwila moment i leci płyn a prawa nic , susza ... :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

płyn do wymiany bo ten stary cały zasyfiony ale problem jest inny bo nie mogę odpowietrzyć prawego tyłu , w ogóle nie dochodzi tam płyn można pompować i pompować i nici z tego , czy to najlepiej zrobić pod ciśnieniem czy jak ? zostawić odkręcone i może po jakimś czasie zleci ? z lewej strony z tyłu chwila moment i leci płyn a prawa nic , susza ... :wallbash:

devastation i co chcesz sie jeszcze pośmiać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ręce opadają.....

ale jak zapowietrzony, to zapowietrzony, macie rację Koledzy....

:polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak odpowietrzyć znajdziesz na forum, było już o tym pisane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety kolego twoje posty niczego nie wnoszą do tematu a ja szukam pomocy a nie kolejnego takie samego posta :disgust:

już Ci pisałem co jest grane, wymieniłes klocki na nowe, muszą sie ułożyc do tarczy,

prawdopodobnie tarcze juz sa zjezdzone i wymaga to czasu

układu na pewno nie masz zapowietrzonego

zacisk którego nie mozna odpowietrzyc trzeba wymontować i rozebrać

ale najpierw sprawdz czy nie masz gdzieś zagiętego przewodu hamulcowego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jaarek_dpl

ale wszystko hulało jak trzeba przez wymianą , jest problem też inny tarcza jest lekko krzywa bo wewnętrzny klocek z tylnego prawego koła jest już starty na rantach czyli tarcze chyba też do wymiany ręce opadają :wallbash: zauważyłem też , że płyn się cofnął do zbiorniczka na maksa , że po odkręceniu korka wyciekał płyn po wciśnięciu-wkręceniu tłoczka :angry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...