Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pas przedni USA


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, zakupiłem w USA Audi S4 z 2014 roku, samochód jest już w drodze do Polski, powoli zabieram się za szukanie części do tego samochodu, w Internecie spotkałem się kilkukrotnie z opiniami że przedni pas wraz z chłodnicami pasuje od A4 z silnikiem 3.0tdi, wie ktoś czy tak rzeczywiście jest?  Są one tańsze niż te do 3.0tfsi.

Pytanie mam również czy w tym modelu cały pas przedni różni się czymś wersja USA od Europejskich? Czy wszystko pasuje P&P. Jest może tutaj ktoś kto naprawiał taki samochód sprowadzany z USA? Pozdrawiam

856a3563-fbb4-4faa-986c-577b6854fc65.jpg

Opublikowano
Godzinę temu, gienekmc napisał:

Witam, zakupiłem w USA Audi S4 z 2014 roku, samochód jest już w drodze do Polski, powoli zabieram się za szukanie części do tego samochodu, w Internecie spotkałem się kilkukrotnie z opiniami że przedni pas wraz z chłodnicami pasuje od A4 z silnikiem 3.0tdi, wie ktoś czy tak rzeczywiście jest?  Są one tańsze niż te do 3.0tfsi.

Pytanie mam również czy w tym modelu cały pas przedni różni się czymś wersja USA od Europejskich? Czy wszystko pasuje P&P. Jest może tutaj ktoś kto naprawiał taki samochód sprowadzany z USA? Pozdrawiam

856a3563-fbb4-4faa-986c-577b6854fc65.jpg

Kup cały przód od eSy 

Opublikowano
4 minuty temu, Dev napisał:

Kup cały przód od eSy 

Zbieg okoliczności bo właśnie szukałem kontaktu do Ciebie :P miałbyś chwile rozkodować vin? potrzebowałbym się dowiedzieć jakie są w niej konkretnie lampy i wentylatory,

byłem dzisiaj u lakiernika, po zdjęciach stwierdził by szykować około 30tyś zł na naprawę... znalazłem całe oryginalne przody za kwotę rzędu 14tyś zł, myślę czy nie zakupić takiego zestawu, złożyć samemu i zawieźć tylko do lakierowania

Opublikowano
20 minut temu, gienekmc napisał:

Zbieg okoliczności bo właśnie szukałem kontaktu do Ciebie :P miałbyś chwile rozkodować vin? potrzebowałbym się dowiedzieć jakie są w niej konkretnie lampy i wentylatory,

byłem dzisiaj u lakiernika, po zdjęciach stwierdził by szykować około 30tyś zł na naprawę... znalazłem całe oryginalne przody za kwotę rzędu 14tyś zł, myślę czy nie zakupić takiego zestawu, złożyć samemu i zawieźć tylko do lakierowania

daj VIN, kup cały przód, poskładasz sobie sam

Opublikowano
Teraz, Dev napisał:

daj VIN, kup cały przód, poskładasz sobie sam

WAUBGAFL8EA149167

niby znajomy rozkodował mi całego w aso, ale tylko takie kody wyposażenia na 4 kartkach A4

Jeśli chodzi o światła tylne, trzeba coś kombinować oprócz przeróbki lampy i kodowania? dokładka przeciwmgielnych czy zmiana włącznika świateł 

Opublikowano (edytowane)

przód lampy to zwykły BIX

tył dajesz do przeróbki a potem trzeba zrobic adaptacje, nie kodowanie

4H0 959 455 AD
Wentylator chłodnicy ze sterownikiem
str. lewa 400W 400MM
1
CMUA,CGWC, CGXC,CTUB, CREC,CRED
 
(2)
4H0 959 455 AE
Wentylator chłodnicy ze sterownikiem
str. prawa 400W 400MM
1
CMUA,CGWC, CGXC,CTUB, CREC,CRED
Edytowane przez Dev
Opublikowano
1 minutę temu, Dev napisał:

przód lampy to zwykły BIX

4H0 959 455 AD
Wentylator chłodnicy ze sterownikiem
str. lewa 400W 400MM
1
CMUA,CGWC, CGXC,CTUB, CREC,CRED
 
(2)
4H0 959 455 AE
Wentylator chłodnicy ze sterownikiem
str. prawa 400W 400MM
1
CMUA,CGWC, CGXC,CTUB, CREC,CRED

Czyli zwykły bi-xenon nieskrętny? w takim przypadku wystarczy kupić taki od EU i przekręcić? wtyczki i wszystko będzie pasować?

Opublikowano
Teraz, gienekmc napisał:

Czyli zwykły bi-xenon nieskrętny? w takim przypadku wystarczy kupić taki od EU i przekręcić? wtyczki i wszystko będzie pasować?

tak

Opublikowano

Warto by było od razu zamontować skrętne? czy szkoda kombinować i montować takie jak były do tej pory?

Opublikowano
8 minut temu, gienekmc napisał:

Warto by było od razu zamontować skrętne? czy szkoda kombinować i montować takie jak były do tej pory?

mozna tak i tak

Opublikowano
6 minut temu, Dev napisał:

mozna tak i tak

Jeszcze takie pytanie, można zamontować od razu skrętne i jezdzić tak narazie? a dopiero za jakis czas wymienić moduł 55 i przystosować samochód pod skrętny, czy to tak nie działa?

Opublikowano
11 minut temu, gienekmc napisał:

Jeszcze takie pytanie, można zamontować od razu skrętne i jezdzić tak narazie? a dopiero za jakis czas wymienić moduł 55 i przystosować samochód pod skrętny, czy to tak nie działa?

trzeba popytac na forum

Opublikowano
Godzinę temu, gienekmc napisał:

byłem dzisiaj u lakiernika, po zdjęciach stwierdził by szykować około 30tyś zł na naprawę... znalazłem całe oryginalne przody za kwotę rzędu 14tyś zł, myślę czy nie zakupić takiego zestawu, złożyć samemu i zawieźć tylko do lakierowania

Wrzuciłeś tylko jedno zdjęcie - rozumie że tylko to jest uszkodzone ? Jeśli tak to tylko maska , zderzak i pas - 30 k ???:facepalm: ( jeszcze nie wiadomo czy z pasa coś się nie uratuje) . Tu raczej szukaj maski w kolor bo błotniki z tego co widać  przeżyły  . Maskę , zderzak, lampy można kupić wcześniej , z resztą bym poczekał aż będzie na placu . 

Lampy możesz kupić gołe bo przetwornice sobie przełożysz . 

Jeśli tylko to jest uszkodzone , to faktycznie głupio by było dać to komuś do zrobienia . Fajna  :thumbup1:

Opublikowano
1 minutę temu, mariusz36 napisał:

Wrzuciłeś tylko jedno zdjęcie - rozumie że tylko to jest uszkodzone ? Jeśli tak to tylko maska , zderzak i pas - 30 k ???:facepalm: ( jeszcze nie wiadomo czy z pasa coś się nie uratuje) . Tu raczej szukaj maski w kolor bo błotniki z tego co widać  przeżyły  . Maskę , zderzak, lampy można kupić wcześniej , z resztą bym poczekał aż będzie na placu . 

Lampy możesz kupić gołe bo przetwornice sobie przełożysz . 

Jeśli tylko to jest uszkodzone , to faktycznie głupio by było dać to komuś do zrobienia . Fajna  :thumbup1:

Tak to wygląda, błotniki niestety oba ucierpiały, nie wycenił konkretnie tej naprawy na równe 30tyś zł, ale wspomniał by się przygotować na taka kwotę, bo według niego dużo rzeczy wyjdzie jeszcze po drodze

f0feb6b7-a1b1-44d3-963b-2afaf16817a8.jpg

Opublikowano
4 minuty temu, mariusz36 napisał:

Wrzuciłeś tylko jedno zdjęcie - rozumie że tylko to jest uszkodzone ? Jeśli tak to tylko maska , zderzak i pas - 30 k ???:facepalm: ( jeszcze nie wiadomo czy z pasa coś się nie uratuje) . Tu raczej szukaj maski w kolor bo błotniki z tego co widać  przeżyły  . Maskę , zderzak, lampy można kupić wcześniej , z resztą bym poczekał aż będzie na placu . 

Lampy możesz kupić gołe bo przetwornice sobie przełożysz . 

Jeśli tylko to jest uszkodzone , to faktycznie głupio by było dać to komuś do zrobienia . Fajna  :thumbup1:

Jeśli chodzi o części w kolorze to z tego co widzę to nie ma szans dostać w kolorze LS9R 

Opublikowano (edytowane)

No Panie  do zrobienia :wink: . 

Jeśli chodzi o maskę to jak już nie kupisz w kolor to faktycznie można pomalować - tam i tak nie będzie widać różnicy , ale błotniki jeśli postanowisz wymienić to szukaj w kolor . Jeśli będzie cała w oryginale , to warto też tak złożyć . 

Edytowane przez mariusz36
Opublikowano

Tak jak patrzę to ceny za eSki poszły wysoko w górę, yebany covid zrobił swoje 

Ja za dwa lata starsza od Twojej dałem połowę ceny tej ceny, tyle że mój to przedlift...

Opublikowano
19 minut temu, Dev napisał:

Tak jak patrzę to ceny za eSki poszły wysoko w górę, yebany covid zrobił swoje 

Ja za dwa lata starsza od Twojej dałem połowę ceny tej ceny, tyle że mój to przedlift...

Niestety też zauważyłem ze ceny poszybowały nieźle w dodatku nie ma nic ciekawego w PL, a sprowadzenie z DE to trzeba zacząć szukać z budżetem min 120tyś zł, dlatego zdecydowałem się na zakup z USA, auto do końca serwisowanie w ASO, pierwsza szkoda, dwóch właścicieli, kupione od ubezpieczalni, szkody stosunkowo niewielkie bo powierzchowne i niski przebieg, ale nawet na coparcie auta sprzedają się za coraz większe sumy, czasem nieopłacalnie nawet

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, gienekmc napisał:

Niestety też zauważyłem ze ceny poszybowały nieźle w dodatku nie ma nic ciekawego w PL, a sprowadzenie z DE to trzeba zacząć szukać z budżetem min 120tyś zł, dlatego zdecydowałem się na zakup z USA, auto do końca serwisowanie w ASO, pierwsza szkoda, dwóch właścicieli, kupione od ubezpieczalni, szkody stosunkowo niewielkie bo powierzchowne i niski przebieg, ale nawet na coparcie auta sprzedają się za coraz większe sumy, czasem nieopłacalnie nawet

Z tego co widać to jest już zmodyfikowany egzemplarz, jak przyjedzie i zdejmiesz przód to demontuj kompresor i od razu Wymieniaj olej. U mnie był już mocno smierdzący i spalony.

Cała operacja trwa max godzine i jest dziecinnie prosta, sprawdź też jakie ma koło na kompresorze i na wale, warto zmienić na mniejsze, jak coś to służę pomocą.

Edytowane przez Dev
Opublikowano (edytowane)

uszkodzenie spoko, do zrobienia na relaxie, najlepiej poczekać aż przypłynie jeśli chodzi o pas, belka pewnie do uratowania, cooler dolny pewnie  też, to resztę gratów kupisz na sztuki, maska to myślę że ze względu na to że w pl większość części to szrot to pomyśl o nowej w aso, jeśli nie masz problemu z malowaniem to mam czarną do lifta na stanie więc w razie co zapraszam, błotniki czarne mam też chociaż te twoje można by ratować, do tego kupujesz skorupę zderzaka, gołe lampy eu bo moduły wykorzystasz ze starych, reszta to już duperele

Edytowane przez marcin_o23
  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...