kris_91 Opublikowano 2 Czerwca 2021 Opublikowano 2 Czerwca 2021 Witam, przedstawiam moje drugie wozidło. W sumie autkiem porusza się nacodzień żona, lecz modami zajmuję się ja. A3-ka jest w moich rękach od września 2015. Potrzebowaliśmy drugiego auta no i wybór padł na 8P. Trochę info o niej: Marka: Audi Model: A3 8P- 3D Rok produkcji: 2003 Silnik: 1.9 TDI BKC+ Turbo Gt1749VA- EGR OFF -Stage 1 105KM@~170KM Kolor: LZ9W Ebony Black Pearl Wyposażenie: Ogólnie autko nie było jakoś mega wyposażone prócz radia RNS-e, ale to chyba wykonał poprzedni właściciel bo z fabryki to raczej nie wyjechało. Początkowo wyszło kilka niespodziewanych wydatków typu: -wymiana wentylatorów chłodnicy -wymiana przekładni + jakieś bierzące czyli, oleje, filtry, tylne tuleje, hamulce itd. Pozatym auto spisuje się bardzo dobrze. Ale u mnie auto w serii jest za nudne więc stopniwo coś się zmienia. A oto co już udało się wykonać: -sprężny H&R -40mm przód i tył -felgi letnie 18" replika Rotor 18x8J opony 225/40 R18 Vredestein Ultrac Satin -felgi zimowe 18" Ronal RS6 opony 225/40 R18 Pirelli Sottozero 3 -montaż podłokietnika -montaż kierownicy z Audi A1 3-ramiennej -gałka S-line -dekory w czarnym piano -dołożony licznik z polifta z FIS-em(wcześniej nie było) -regeneracja wszystkich przełączników i climatronica -oświetlenie LED -montaż modułu DRL 30% w drogowych -usunięcie oznaczeń modelu i silnika -zmiana przodu na Singe Frame z grilem RS look w czarnym piano -regeneracja przednich reflektorów(czyszczenie, lakierowanie środków na czarno, lakierowanie kloszy) -przeróbka tylnych lamp -podświetlenie rejestracji LED -EGR usunięty wraz z chłodnicą -montaż turbo ASZ GT1749VA + remap by Szejkoos ~ 170KM (egr off, hotstart fix, popcorn limiter 4500, launch control) -wymiana węży podciśnienia oraz akumulatora podciśnienia -uszczelnienie układu doładowania -końcówki wydechu 2x75mm z kwasówki -zderzak tylny S-line -kratki nawiewu lift(chrom + black piano) -wymiana tuleji zawieszenia i poduszek silnika i skrzyni -dokładka cupra w kolorze -czerwone zaciski hamulcowe W zimowym setupie: Środek: I letni setup: Mam jeszcze spory update bo ostatnio się trochę podziało ale to wrzucę w następnym poście.
kris_91 Opublikowano 11 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2021 Pora na mały update. Trzeba się było zająć trochę A3. Rotory zmieniły barwy na jedyne słuszne. Kupione nowe opony Vredestein Ultrac Satin 225/40 R18 I jako że auto zostaje na razie w rodzinie trzeba się było zając rudzielcem. Wszystkie ogniska czyszczone do zera potem R-stop, epoksyd, i podkład akryl. W sumie całe auto w nowym lakierze będzie oprócz dachu. Wszystko robię sam. Potem wleci matowanie i korekta z ceramika. Błotnik jeden miałem już wymieniony więc dokupiłem 2 bo nie było co ratować Na nadkola poszło miejscowo r-stop i epoksyd a na całość Noxudol Autoplastone, Dodatkowo wymiana tylnych osłon i odboi. Wpadnie też inna klapa bez rdzy, czarne emblematy i niebieskie zaciski ale to w następnym upie:) 4
kris_91 Opublikowano 12 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2021 Auto prawie gotowe zostało matowanie i polerka z ceramika Dokładka z cupry w kolorze i nowa zdrowa klapa już też na aucie Nowe podświetlenie tablicy i pianka pod rejestrację Teraz czekam na emblematy No i wkurw bo błotnik niby LZ9W tak pasuje do reszty:mad: Trzeba będzie podlakierować jeszcze
Leszczonka Opublikowano 12 Czerwca 2021 Opublikowano 12 Czerwca 2021 (edytowane) Duzo roboty zrobione powiedz mi matowałeś lakier pod polerkę? Robiłem kilka zaprawek na aucie i potem krążkiem do wtrąceń usuwałem nadmiar i jak dla mnie ciężka sprawa była żeby usunąć rysy nawet z tego małego krążka z papierem wodnym o gradacji jak kartka papieru,taki delikatny jak to do krążków bywa a cieżko było wyciąć to Ceramikę też nie polecają nakładać na świeżo malowany lakier z tego co słyszałem Edytowane 12 Czerwca 2021 przez Leszczonka
kris_91 Opublikowano 13 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2021 11 godzin temu, Leszczonka napisał: Duzo roboty zrobione powiedz mi matowałeś lakier pod polerkę? Robiłem kilka zaprawek na aucie i potem krążkiem do wtrąceń usuwałem nadmiar i jak dla mnie ciężka sprawa była żeby usunąć rysy nawet z tego małego krążka z papierem wodnym o gradacji jak kartka papieru,taki delikatny jak to do krążków bywa a cieżko było wyciąć to Ceramikę też nie polecają nakładać na świeżo malowany lakier z tego co słyszałem Tu jeszcze nie robilem ale robilem w b6. I rotacja z futrem wycieła wszystko. Tu bede leciał całość oscylacja o skoku 2.5mm od 1500 2000 3000 i potem korekta. Tak lakier musi odpoczac dlatego narazie auto jezdzi tak jak jest. 1
kris_91 Opublikowano 25 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2021 Błotnik ogarniety. W przyszłym tygodniu matowanie i korekta.
kris_91 Opublikowano 5 Września 2021 Autor Opublikowano 5 Września 2021 W dniu 3.09.2021 o 23:51, Ivanek napisał: Co daje ten hotstart fix? Korekcja dawki startowej na ciepłym silniku. Bo czasami dlugo kreca te silniki jak sie rozgrzeją
Ivanek Opublikowano 5 Września 2021 Opublikowano 5 Września 2021 7 godzin temu, kristof91 napisał: Korekcja dawki startowej na ciepłym silniku. Bo czasami dlugo kreca te silniki jak sie rozgrzeją Których diesli to dotyczy? Pierwszy raz słyszę o czymś takim a śmigam AVF ponad 3 lata.
kris_91 Opublikowano 6 Września 2021 Autor Opublikowano 6 Września 2021 16 godzin temu, Ivanek napisał: Których diesli to dotyczy? Pierwszy raz słyszę o czymś takim a śmigam AVF ponad 3 lata Na czym polega korekta dawki startowej? O wiele bardziej ekonomicznym rozwiązaniem jest korekta dawki rozruchowej silnika. Ułatwia ona silnikom TDI zapłon, gdy temperatura ich pracy jest wyższa niż temperatura otoczenia i nie naraża przy tym koła Każdego tdi. Jeśli gorzej pali na ciepłym silniku oczywiście.
Ivanek Opublikowano 6 Września 2021 Opublikowano 6 Września 2021 7 godzin temu, kristof91 napisał: Na czym polega korekta dawki startowej? O wiele bardziej ekonomicznym rozwiązaniem jest korekta dawki rozruchowej silnika. Ułatwia ona silnikom TDI zapłon, gdy temperatura ich pracy jest wyższa niż temperatura otoczenia i nie naraża przy tym koła Każdego tdi. Jeśli gorzej pali na ciepłym silniku oczywiście. Wiesz, robiłem 2,5 roku temu chipa w mojej i mi tuner powiedział, że to jeden z lepiej zapalających 1.9 TDI, przestawił minimalnie mi tylko synchronizację rozrządu (chyba to dobra nazwa) na 0* i kręci jak wariat na 'pół obrotu'. Czy zimny czy ciepły to pali tak samo. Stąd nie wiedziałem o tym fixie Ale teraz jestem ciutkę mądrzejszy.
kris_91 Opublikowano 21 Października 2021 Autor Opublikowano 21 Października 2021 Autko odpicowane wystawiłem na sprzedaż i poszło w tydzień. Wyszło jak wyszło trochę szkoda ale postanowiłem kupić coś nowszego w 4 furtkach. Padło na Golfa 7 Variant z 2013. Powiem wam że przesiadka o 10lat i tak jest na plus dla a3?może założę jakiś temat.
granatowy Opublikowano 30 Listopada 2021 Opublikowano 30 Listopada 2021 Golf MK7 kombi to bardzo fajny samochód - zakładaj temat Jaki silnik ?
kris_91 Opublikowano 1 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2021 9 godzin temu, granatowy napisał: Golf MK7 kombi to bardzo fajny samochód - zakładaj temat Jaki silnik ? 1.6 TDI CRKB 110KM 1
granatowy Opublikowano 1 Grudnia 2021 Opublikowano 1 Grudnia 2021 Widzę, że są już pierwsze modyfikacje - nakładki na pedały i podstopnica
kris_91 Opublikowano 1 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2021 5 minut temu, granatowy napisał: Widzę, że są już pierwsze modyfikacje - nakładki na pedały i podstopnica Zgadza się pierwsze co zrobiłem:D Na pewno dekory pójdą w piano jeszcze:D 1
granatowy Opublikowano 1 Grudnia 2021 Opublikowano 1 Grudnia 2021 Pomyśl też o fotelach - jest różnica
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się