dawidos726 Opublikowano 3 Lipca 2021 Opublikowano 3 Lipca 2021 A4 b7 2.0 tdi kod silnika BRD 170 koni. Wczoraj wymienilem uszczelniacze na pompowtryskach, grzybki i srube regulacyjna. Ustawialem pomoowtryski na czujnik zegarowy czyli maksymalnie do dołu dokrecilem srube i odkrecilem 180 stopni. Wyczyściłem końcówkę stozka z nagaru ale nie ruszalem dyszy. No i przy odpaleniu wyszły jakies dziwne korekty na wtryskach. Wiec powtórzyłem zabieg z regulacją znowu na cxujnik i dalej to samo. Z tym ze zauważyłem ze na calkiem zimnym silniku bylo okey dopiero jak zaczął sie rozgrzewać to korekty swirowaly i trzepie motorem. Zdjecia filmy w zalaczniku. VID_20210703_105431.mp4
nadybek Opublikowano 7 Lipca 2021 Opublikowano 7 Lipca 2021 Pogazowałeś go trochę? Może jeszcze magistrala paliwowa do końca sie nie odpowietrzyła
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się