Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziwne korekty po wymianie uszczelnień pompowtrysku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A4 b7 2.0 tdi kod silnika BRD 170 koni. Wczoraj wymienilem uszczelniacze na pompowtryskach, grzybki i srube regulacyjna. Ustawialem pomoowtryski na czujnik zegarowy czyli maksymalnie do dołu dokrecilem srube i odkrecilem 180 stopni. Wyczyściłem końcówkę stozka z nagaru ale nie ruszalem dyszy. No i przy odpaleniu wyszły jakies dziwne korekty na wtryskach. Wiec powtórzyłem zabieg z regulacją znowu na cxujnik i dalej to samo. Z tym ze zauważyłem ze na calkiem zimnym silniku bylo okey dopiero jak zaczął sie rozgrzewać to korekty swirowaly i trzepie motorem. Zdjecia filmy w zalaczniku. 

Opublikowano

Pogazowałeś go trochę? Może jeszcze magistrala paliwowa do końca sie nie odpowietrzyła

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...