Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zmiana fis na kolorowy a4b6 2001 oraz problem z licznikiem poziomem paliwa


pawel1162

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie jako że jestem zielony w temacie audi od 10 lat byłem tylko z hondami mam do was dwa pytania 

Piersze mam w swojej a4b6 fis czerwono zółty jest możliwość zmiany na kolorowy fajnie gdyby ktoś napisał krok po kroku jeżeli jest opcja zmiany co przygotować  i czy coś trzeba programować . 

druga sprawa jako że mam asn 3.0  mam malutki problem z poziomem paliwa tz  pare dni temu zatankowałem pół baku ok 33 l paliwa pokazywało 300km dystans pojeżdziłem zrobiłem tak ze 150km  dystans 160km do zrobienia odpalam pod pracą a  wskaźnik paliwa opada na 2 mm nad ostatnią czerwoną kreską ,  zdziwiony pojechałem zatankować cyk wskoczyło  na 1/4 baku   , drugiego dnia odpalam rano patrze mam ponad pół baku paliwa   , wczoraj miała miejsce podobna sytuacja tyle że na innym forum wyczytałem że trzeba wyjąć bezpiecznik nr 15 i fakt po wyjęciu zegary zgasły i po włożeniu bezpiecznika ponownie poziom paliwa wrócił na stan który był rano , i teraz pytanie gdzie szukać przyczyny  coś nie styka w liczniku czy może pływaki ?  nie dam ręki odciąć ale wydaje mi się że szaleje ten wskaźnik jak auto mocno się nagrzeje w środku . 

 

Dziękuję każdemu kto zainteresuje się tym postem i liczę na pomoc a ni odsyłanie do  google , gdyż uważam że na takim forum każdy użytkownik powinien dzielić się radami jak i lepszą znajomością , doświadczeniem . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymiana zegarów to adaptacja Immo - są tematy na forum jaki licznik masz dobrać wg VIN i też wymiana poszukaj 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.