matil8 Opublikowano 12 Września 2021 Opublikowano 12 Września 2021 Witam. Wywala mi kilka błędów oraz Tryb awaryjny. Jako iż to dość świeży zakup chciałbym się tym zająć i szukam pomocy w określeniu co wymienić gdzie szukać przyczyny. Błędy były kasowane i nadal powracają 1. 008852 (N276) regulacja ciśnienia paliwa 2. 001092 (N80) Odpowietrzenie zbiornika paliwa 3. 000051 Zawór obejściowy turbo 4. 001056 Zespół 1, system katalizatora za małą skuteczność 5. 000579 (N75) zawór elektormagnetyczny (A) regulacja ciśnienia doładowania
Mano4 Opublikowano 13 Września 2021 Opublikowano 13 Września 2021 W sumie masz na tacy.N80 zaworek odpowietrzania ,N75 przy turbo do sprawdzenia.Zawór dv ma pewnie dziurę w membranie .... 1
Dev Opublikowano 13 Września 2021 Opublikowano 13 Września 2021 2 godziny temu, Mano4 napisał: W sumie masz na tacy.N80 zaworek odpowietrzania ,N75 przy turbo do sprawdzenia.Zawór dv ma pewnie dziurę w membranie .... wałek rozrzadu strona ssaca do wymiany 1
matil8 Opublikowano 7 Września Autor Opublikowano 7 Września (edytowane) ktoś jakieś pomysły jeszcze ? wymienione: Przepustnica też wymieniona była już z rok temu, adaptacja zrobiona wyskakuje że ok, a później błąd w nastawach i adaptacja nierozpoczęta. n80 n75 DV Odma jest senss jeszcze HPFP wymieniać ? skoro i tak błędy od n80 n75 wracają ? 20240902_194847.mp4 Edytowane 7 Września przez matil8
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się