Adam 91 Opublikowano 28 Września 2021 Opublikowano 28 Września 2021 (edytowane) Witam. Chciałbym zaczerpnąć info w sprawie rozrządu do 2.0tfsi 147kw 200km , 2006r, 212 000 Q iLPG. Przedni zmieniony 10tys km temu czas na łańcuch. Jakie zestawy polecacie, o czym warto pamiętać i co sprawdzić przy okazji? Zdj przykładowe Znajomy mechanik sugeruje wymienić przy okazji nastawnik, "półksiężyc "i uszczelkę pod półksiężyc Edytowane 28 Września 2021 przez Adam 91
marcinps Opublikowano 28 Września 2021 Opublikowano 28 Września 2021 To jest tylko moja opinia ale jak coś to tylko oryginał ją dałem zamiennik i po roku się wysypał.
marcinps Opublikowano 28 Września 2021 Opublikowano 28 Września 2021 Mogę Ci powiedzieć ile w Niemczech zapłaciłem za zestaw dekla + napinacz + łańcuch to było 512 euro zaś u siebie wymieniłem dodatkowo koło zmiennych faz śrubę dodatkowo szklankę uszczelki i kruciec dolny z tyłu za wszystko zapłaciłem 1300-1400 euro robota własna drogo wiem ale jak masz plan zostania z autem dłużej nie oszczędzaj nie warto.
marcinps Opublikowano 28 Września 2021 Opublikowano 28 Września 2021 (edytowane) A to drugie zdjęcie jest od 1.8 T ty mas z opisu 2.0tfsi Jeszcze zapomniałem że u siebie jeszcze zmieniałem pompę oleju plus wszystko inne potrzebne do konwersji tak że to był łączny koszt tego wszystkiego około 1400 euro Edytowane 28 Września 2021 przez marcinps
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się