Skocz do zawartości
Wyświetl w aplikacji

Lepszy sposób przeglądania. Dowiedz się więcej.

Forum Audi A4 Klub Polska

Aplikacja działająca w trybie pełnoekranowym na ekranie głównym, z powiadomieniami push, odznakami i wieloma innymi funkcjami.

Aby zainstalować tę aplikację na iOS i iPadOS
  1. Stuknij ikonę Udostępnij w Safari
  2. Przewiń menu i stuknij Dodaj do ekranu głównego.
  3. Stuknij Dodaj w prawym górnym rogu.
Aby zainstalować tę aplikację na urządzeniu z systemem Android
  1. Kliknij menu z trzema kropkami (⋮) w prawym górnym rogu przeglądarki.
  2. Kliknij Dodaj do ekranu głównego lub Zainstaluj aplikację.
  3. Potwierdź, klikając Zainstaluj.

Opona a felga

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. 

B7 kupiłem w zeszłym roku. Przyjechała na oponach 235/45 r17. I na takich felgach, jak na tej aukcji. Nie znam się na tym kompletnie ale gdy czasem patrzę na felgi i opony przy innych samochodach, to opona jest założona do samej krawędzi felgi. A u mnie na każdej feldze jest jakieś 3-5 mm zapasu. Jakby taki rant. Czy mam za mała oponę do ten felgi? Chce kupić zimówki i wolałbym dobrać odpowiednie. 

ALLEGRO.PL

Kup taniej A4 B7 B6 FELGI ALUMINIOWE R17 ET45 8E0601025AS z Siedliszcze na...

IMG_20210929_190200.jpg

IMG_20210929_185952.jpg

IMG_20210929_190039.jpg

Opublikowano

Masz opony bez rantu ochronnego, dlatego felga jest odsłonięta. 

Felgi oprócz rozmiaru, np. 17 cali, posiadają jeszcze parametr szerokości oznaczony według wzoru 7,5J.

7,5 to szerokość profilu felgi w calach, natomiast J oznacza, że felga jest przeznaczona do samochodu osobowego.

Opona 235/45/17 ma szerokość 9,3" i nominalnie pasuje na felgi o rozmiarze od 7,5" do 9". W felgach 7,5" felga będzie schowana w profilu opony i przez to dość dobrze chroniona przed otarciami o krawężniki i tp. W przypadku felg 9" będzie sytuacja w której felga będzie praktycznie równo z płaszczyzną opony, a przez to w ogóle nie będzie chroniona.