gieras1988 Opublikowano 2 Października 2021 Opublikowano 2 Października 2021 Cześć, sorka za pisanie w tym dziale o A2 ale b6,b7 jest zbliżone konstrukcyjnie że wszystkich generacji A4 Problem polega na tym że same włączają się awaryjne i nie idzie ich wylaczyc, migają az się rozładuje Akumulator. Czasami jest tak że można je wylaczyc włącznikiem awaryjnych ale za kilka minut lub godzin się włącza i nie będą dały się wylaczyc Akumulator jest bardzo dobry Ładowanie 14,4v Pobór w spoczynku 0,03A Błędy w silniku zero Błędy w module komfortu, tylne drzwi coś tam że się nie domykają. Nic więcej
DarekS4 Opublikowano 2 Października 2021 Opublikowano 2 Października 2021 odepnij włącznik jak mrugają i zobacz czy przestanie BTW włącznik awaryjnych pełni też funkcje przekaźnika. One padały.
gieras1988 Opublikowano 2 Października 2021 Autor Opublikowano 2 Października 2021 (edytowane) 16 minut temu, DarekS4 napisał: odepnij włącznik jak mrugają i zobacz czy przestanie BTW włącznik awaryjnych pełni też funkcje przekaźnika. One padały. Tam jest taki przekaźnik dla kierunków i awaryjnych w jednym. Odłączyłem go to nie mrugaly ale odłączyłem na odpiętym aku, nie w czasie mrugania Sam włącznik awaryjnych jest tylko włącznikiem Edytowane 2 Października 2021 przez gieras1988
DarekS4 Opublikowano 2 Października 2021 Opublikowano 2 Października 2021 Nie będę się upierał ale większość tak miała .... Skoro wiesz który to to go wymień. BTW jak zachowują się kierunkowskazy ?
Fazii Opublikowano 2 Października 2021 Opublikowano 2 Października 2021 Elsa online. ElsaWin. ElsaWeb. AudiBasic equipment, from model year 2004 WWW.KOLHOSNIKI.RU Version en ligne du logiciel Elsa ou elsawin pour Audi, Skoda, Volkswagen, Seat. Toutes les bases anciennes et... E3 to włącznik awaryjnych
gieras1988 Opublikowano 2 Października 2021 Autor Opublikowano 2 Października 2021 (edytowane) Kierunki działają ok Byłem dziś za przerywaczem ale gościowi się go nie chciało wymontować a mial Wcześniej jak sprawdzałem pobór pradu to był zawsze na poziomie 0,03A Dziś któryś raz to zrobiłem i trafiłem moment kiedy złodziej go kradł, pobór skakał od 0,02 do 0,5A ,okazało się że po wyjęciu bezpiecznika od radia pobór spadł od 0,00 do 0,01A Jeśli chodzi o sam pobór przez radio to osobny temat, poczytam co i jak Przy okazji przestał działać panel klimatyzacji, nie da sie go włączyć nawet nie ma podświetlenia i pojawił się błąd 01320 Możliwe że radio rozładowywało aku i przy jakimś niskim napięciu załączają się awaryjne? Tylko po co? I dlaczego jak odpalałem i było już normalne ładowanie to nie dało się ich wyłączyć? Edytowane 2 Października 2021 przez gieras1988
gieras1988 Opublikowano 4 Października 2021 Autor Opublikowano 4 Października 2021 Nowe fakty Ucieszony poprzednimi wnioskami o których pisałem zrobiłem trasę 400km, wczoraj na wieczór po trasie na akumulatorze 12,7V bezproblemowo, dziś rano powitanie awaryjnymi i na akumulatorze 11,8V...bezpiecznik od radia na nos wyciągnąłem jestem pewien że akumulator jest w pełni sprawny
gieras1988 Opublikowano 5 Października 2021 Autor Opublikowano 5 Października 2021 ROZWIĄZANO udało mi się zdobyć przerywacz i o dziwo przestało mrygać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się