Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T AWT czasem brakuje mocy- brak błędów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie. Problem chyba z tych ciężkich do diagnozy. Wczoraj po pracy auto zupełnie nie jechało, dokładnie tak jakby było w trybie awaryjnym. Dziś rano wszystko ok, pełna moc. Błędów żadnych, zawór n75 tyka podczas testu, korekty na kanale 32 0.8% oraz 4%. Gdzie szukać przyczyny? Zawór n75 mam z ASO - przejechal ok 15 tys. Km

Opublikowano (edytowane)

Logi porób jak niby ok i podczas problemów albo do wróżki :P.

Edytowane przez przem8
Opublikowano
33 minuty temu, przem8 napisał:

Logi porób jak niby ok i podczas problemów albo do wróżki :P.

Ok, po południu wstawię 

Opublikowano

Wyszły duże stuki, przypomniałem sobie że auto było strojone u łukasza na pb 98 a w baku było 95 więc dolałem 98 i powtórzyłem log.

http://vaglogi.pl/log-020_003_557O5.html

Jeżdżę na lpg, benzyna tylko na rozruch ale na lpg wygląda raczej dobrze:

http://vaglogi.pl/log-003_020_OJBc1j.html

Wg. mnie nie widać za bardzo przyczyny wczorajszego trybu awaryjnego... Co Wy na to?

Opublikowano
5 minut temu, przem8 napisał:

A lpg 2+33? 

Kurde włączyłem tylko podgląd na 33 i nigdzie nie było powyżej  -10%

Opublikowano (edytowane)
14 minut temu, przem8 napisał:

A lpg 2+33? 

Jeśli LPG nie będzie wychodził w korektach powyżej 10% to raczej nie będzie powodem zamulania? Zamulenie było tylko wczoraj dzis rano juz jechał normalnie a nic nie robiłem.

Edytowane przez Marcin13
Opublikowano (edytowane)
W dniu 8.10.2021 o 18:35, przem8 napisał:

A lpg 2+33? 

http://vaglogi.pl/log-002_033_9235pGa.html

Dziś znowu brak mocy chciałem zrobić logi gdy jest zamulony, pojechałem po kompa, odpalam a on odżył.... Zrobiłem loga na lpg. Błędów znowu brak. Będę woził komputer w aucie i porobię logi gdy będzie zamulał, może coś będzie widać.

Turbo raczej dobrze wstaje 

http://vaglogi.pl/log-115_Ft6xgf.html

Jakieś sugestie???

Edytowane przez Marcin13
Opublikowano (edytowane)

Zrobiłem dziś logi jak auto miało zadyszkę niestety teraz widzę że 003 + 020 się nie zapisał ;(

http://vaglogi.pl/log-115_118_k3Pn2.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_7ep0D.html

Problem nie występuje z rana, delikatnie skacze przepływ na postoju ale w granicach norm. 

http://vaglogi.pl/log-002_033_JEkpUB.html

Przepływomierz może padać? Obecny ma 3 lata i 30 tyś km. Nie mam w okolicy nikogo na podmiankę ;(

Edytowane przez Marcin13
Opublikowano

Przecież widać, że turbo wstaje z mega opóźnieniem. Może wina n75 albo sztanga się w turbo zacina.

Opublikowano
Cytat
Cytat

N75 mam niby na gwarancji bym go wysłał gdyby była jakaś opcja na dokładniejsze sprawdzenie... Turbo regenerowane na nowym żeliwie i rdzeniu ale grucha może stara, jak sprawdzić czy zacina??

 

 

Opublikowano (edytowane)

Witajcie wymieniam zawór n75 na pietrura i chce się upewnić co do montażu. Czy będzie właściwie?

Aktualizacja: chyba jest dobrze bo narazie auto jedzie :) Jeśli ktoś będzie chciał kiedyś taki zamontować to logi na pietburgu wyglądają tak:

http://vaglogi.pl/log-115_118_H1A17.html20211016_152320.jpg

 

Edytowane przez Marcin13

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...