Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z odpalaniem.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, od maja jestem (nie)szczęśliwym posiadaczem Audi A4 B7 1.8T. Drugiego dnia od zakupu samochód nie mógł odpalić, udało się to za 10 razem. Wymieniona została cewka która okazała się wadliwa, auto zaczęło odpalać zawsze za drugim razem ale tylko wtedy gdy było więcej niż 50% paliwa w zbiorniku. Problem pozostał do dnia dzisiejszego. Auto odpala czasami nawet za pierwszym razem ale tylko wtedy, gdy jest więcej niż połowa baku. Od tamtej pory wymieniłem już przepływomierz, filtr paliwa, pompa paliwa, czujnik położenia wałka, czujnik temperatury płynu chłodzącego i sporo innych rzeczy których nie mogę sobie przypomnieć. Ponadto auto łapie zmułe na 3 biegu, czasami przerywa podczas dodawania gazu, czasami gdy samochód stoi po prostu odpalony "przydusza" się na sekundę tak jakby zaciągało gdzieś powietrze. Od kilku dni pojawił się kolejny problem który po zagrzaniu oleju do 90*C zaczyna dziwnie chodzić jakby silnik miał za chwile wyskoczyć a wydech odpaść (XD). Z pod maski na ssaniu przy odpaleniu słychać pisk, w którymś wątku przeczytałem, że problem ten spowodowany jest "czujnikiem powietrza zasysanego", czy ten czujnik może powodować takie rzeczy które dzieją się z moim samochodem? Auto ma podniesioną moc na 185KM. Błagam pomóżcie panowie, bo już szkoda moich pieniędzy i czasu. Miał ktoś z was podobny problem i jakoś go rozwiązał? W moim mieście ciężko o dobrego mechanika który zdiagnozuje ten problem, pełno "wymieniaczy". Auto nie posiada instalacji gazowej, jeśli coś jest nie zrozumiałe lub zapomniałem o czymś napisać to sorry, ale pisane w pracy na kolanie. Czekam na odpowiedzi, pozdrawiam.

Opublikowano

Tyle czasu się meczysz i nie doszedłeś jeszcze do diagnostyki w postaci logów? Sprawdzał ktoś ciśnienie paliwa? 

Opublikowano
3 minuty temu, przem8 napisał:

Tyle czasu się meczysz i nie doszedłeś jeszcze do diagnostyki w postaci logów? Sprawdzał ktoś ciśnienie paliwa? 

Nie było sprawdzane, tak jak wspominałem mechanicy w moim mieście to typowi wymieniacze którzy pracują w większości na delfinie xd

Opublikowano (edytowane)

To się zajmij sam diagnostyką. Wszystko opisane na forum. 

Do sprawdzenia ciśnienia wystarczy manometr. 

Edytowane przez przem8
Opublikowano

bump

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...