Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t AJL problem z doładowaniem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam problem z moim AJL- Gdy kupiłem auto szarpało itp i nie miało mocy, więc powymienialem co trzeba było i wszystko byłoby dobrze gdyby nie deficyt mocy. Samochód jeździł jakby miał 150 koni a nie 180. Postanowiłem sprawdzić nowy zaworek n75 i niby wszystko git ale coś mi nadal nie pasowało i włożyłem stary na którym auto szarpało. Wymiana na stary n75 dała taki efekt że do 4 tysięcy obrotów doładowanie skakało (lądowało nie lądowało i tak w kółko) a po 4 tysiącach wystrzeliwało jak pojebane. Więc znów kupiłem tym razem zamiennik z górnej półki i po włożeniu go auto znowu słabiej jedzie ale za to doładowanie jest równe i nie szarpie. Nie mam vcdsa więc wartości doładowania sprawdzałem jakimś gównianym programem i wyszło że na nowym zaworku ładuje ponad 130 g/s a na starym fabrycznym ponad 140 g/s. Za cholerę nie wiem co może być przyczyną tego więc prosiłbym o pomoc. Z góry dzięki.
Opublikowano

sprawdz DVkę

Opublikowano
  W dniu 20.10.2021 o 15:56, Dev napisał(a):

sprawdz DVkę

Rozwiń  

Wymieniona na nową

Opublikowano

Szczelność dolotu ?

Barosensor ma prawidłowe wskazania ?

Opublikowano
  W dniu 20.10.2021 o 17:26, Dev napisał(a):

Szczelność dolotu ?

Barosensor ma prawidłowe wskazania ?

Rozwiń  

Gdzie znajduje się ten barosensor? 

Dolot szczelny

Opublikowano
  W dniu 20.10.2021 o 17:29, Jakub 36 napisał(a):

Gdzie znajduje się ten barosensor? 

Dolot szczelny

Rozwiń  

Obok ECU a sprawdza się VAGiem tylko nie pamiętam który kanał

Opublikowano
  W dniu 20.10.2021 o 17:45, Dev napisał(a):

Obok ECU a sprawdza się VAGiem tylko nie pamiętam który kanał

Rozwiń  

Ok, dzięki

Opublikowano
  W dniu 20.10.2021 o 15:08, Jakub 36 napisał(a):

Nie mam vcdsa więc wartości doładowania sprawdzałem jakimś gównianym programem i wyszło że na nowym zaworku ładuje ponad 130 g/s a na starym fabrycznym ponad 140 g/s. 

Rozwiń  

W ajl nie masz map'a więc nie mogłeś sprawdzić doładowania, a powyższy odczyt patrząc po jednostce dotyczy maf'a czyli przepływki.

Żeby sprawdzić doładowanie musisz podłączyć najprostszy nawet wskaźnik doładowania, ponieważ na razie to wróżenie z fusów. ;)

Opublikowano

Czy w AEB tez jest ten barosensor w puszce ecu ?jaki ma numer?

Opublikowano
  W dniu 21.10.2021 o 10:09, michu123 napisał(a):

Czy w AEB tez jest ten barosensor w puszce ecu ?jaki ma numer?

Rozwiń  

jest tak samo jak w AJLu

Opublikowano (edytowane)

Mam takie pytanie czy jak odlacze sterownik silnika i wloze taki po programie z usunietym immo to auto powinno odpalic odrazu? I naprzyklad gdy później wloze orginalny z powrotem to nie bedzie problemu z odpalniem?

Edytowane przez michu123
Opublikowano
  W dniu 24.10.2021 o 14:49, michu123 napisał(a):

Mam takie pytanie czy jak odlacze sterownik silnika i wloze taki po programie z usunietym immo to auto powinno odpalic odrazu? I naprzyklad gdy później wloze orginalny z powrotem to nie bedzie problemu z odpalniem?

Rozwiń  

Jo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...