Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Jakie sprzęgło do mojego auta ?


widro21

Rekomendowane odpowiedzi

witam, chciałbym zmienić sprzęgło w moim autku, ale w warsztatach wciskają mi, że są dwa różne rodzaje sprzęgieł, podobno gdybym znał nr silnika to mógłbym dokładnie dowiedzieć się jakie sprzęgło potrzeba, ale mechanicy nie wiedzą jak go sprawdzić :polew:,

czy ktoś wie jak to zrobić, moje autko to a4 1,6benzyna, 1995r, kod silnika to adp, a vin WAUZZZ8DZSA064270,

będę wdzięczny za wszelką pomoc... :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Niestety u mnie również sprzęgło troche zaczyna ślizgać i chyba również czeka mnie jego wymiana. Mam pytanie a mianowicie- ile ta przyjemnośc będzie Cie kosztować tzn ile mechanik sobie powiedział?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja załatwiałem w aso wstawili mi zamiennik bo tak sobie zazyczyłem.zamiennik 760zł orginał 1200 a wymiana kosztowała hohoho jak masz kase to wymieniaj w aso koszt 780zł.jak chcesz orginał to musisz czekać dwa dni bo zamawiaja w niemczech i musisz zaliczke wpłacic,zamienniki maja na magazynach sa takie same jak orginały tylko że znaczka audi na nich nie ma.w aso wymienialo mi to 4 godziny.u henia bedziesz czekał ze dwa dni. :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oki, już wiem wszystko, nr silnika jest na obudowie rozrządu razem z kodem silnika, do tego jest taka ruska strona, która mi to potwierdziła, wpisujemy vin i pokazuje każdą część w autku, i każdy nr fabryczny tej części, oczywiście z oryginału,

ta stronka to .... http://www.detali.ru :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka.

Odkopię trochę temat. Mnie też czeka wymiana sprzęgła w moim ADP.

Mam dwa pytania:

1. Słyszałem taką opinię, że lepiej jest kupić nowe łożysko a tarczę i docisk regenerować niż kupić wszystko nowe. Powód - podobno często się zdarza, ze nowy komplet kupiony w sklepie po założeniu ślizga się... :mysli: Co wy na to? Jeśli radzicie raczej kupno całego kompletu nowego, to jakiego producenta najlepiej?

2. Czy w ADP jest dwumasowe koło zamachowe? Jeśli tak, to czy trzeba je wymieniać przy wymianie sprzęgła?

Z góry dziękuję za odpowiedzi. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powód - podobno często się zdarza, ze nowy komplet kupiony w sklepie po założeniu ślizga się... :mysli: Co wy na to?

To kup na szrocie,będzie taniej i nie bedzie sie slizgac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powód - podobno często się zdarza, ze nowy komplet kupiony w sklepie po założeniu ślizga się... :mysli: Co wy na to?

To kup na szrocie,będzie taniej i nie bedzie sie slizgac.

Dziękuję kolego za cenną radę :good:

Mi nie zależy żeby było TANIEJ tylko żeby było DOBRZE :)

Słyszałem tylko taką opinię i chciałbym to zweryfikować z opiniami innych użytkowników tego auta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O tym slizganiu się też słyszałem ale dotyczy to przy wmianie sprzęgła w dieslu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak przecież koła wymieniał nie będziesz bo od koła się nie ślizga :cool1: Co do nowych trefnych sprzęgieł to właśnie mój ojciec wymieniał w passacie tdi na valeo i mu się ślizga jeszcze bardziej jak przed wymianą :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale zastanawia mnie dlaczego do 1,6 są dwumasy w sprzedaży ,skoro rzekomo te jednostki ich nie posiadają :mysli:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przeszukałem stronę sklepu internetowego InterCarsu i wynika z tego, że od któregoś tam numeru silnika "wzwyż" są już koła dwumasowe. Tak mi się przynajmniej wydaje...

A zatem gdzie znaleźć numer seryjny silnika? Szukałem tak jak podaje książka "Sam naprawiam..." ale nie mogę znaleźć. Wg książki powinien być nad filtrem oleju, ale jest tam taki ch**owy dostęp, że gówno widać.... :confused4:

Edit:

baraka - a więc jednak :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest wybity na bloku silnika.moze byc przyrdzewialy..u mnie wlasnie byl.tak wogule ciezko go tam dojrzec bo jest jakby zrobiony punktakiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest wybity na bloku silnika.moze byc przyrdzewialy..u mnie wlasnie byl.tak wogule ciezko go tam dojrzec bo jest jakby zrobiony punktakiem

No to kuźwa zajefajnie :polew:

Nie ma to jak dobrze ulokować taki numer, który przecież dosyć często się przydaje przy kupowaniu jakiś części... :good::wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przeszukałem stronę sklepu internetowego InterCarsu i wynika z tego, że od któregoś tam numeru silnika "wzwyż" są już koła dwumasowe. Tak mi się przynajmniej wydaje...

A zatem gdzie znaleźć numer seryjny silnika? Szukałem tak jak podaje książka "Sam naprawiam..." ale nie mogę znaleźć. Wg książki powinien być nad filtrem oleju, ale jest tam taki ch**owy dostęp, że gówno widać.... :confused4:

Edit:

baraka - a więc jednak :)

w pierwszych 1.6 ADP raczej nie ma dwumasa... Wygląda na to że były później montowane ale pasują również do starszych konstrukcji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25ad82b26c336228m.jpg

88f004bf4ae4e00fm.jpg

A tu dla zainteresowanych widok kola jednomasa z mojego ADP..zrobione tel przy wymianie sprzegla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...