widro21 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 witam, chciałbym zmienić sprzęgło w moim autku, ale w warsztatach wciskają mi, że są dwa różne rodzaje sprzęgieł, podobno gdybym znał nr silnika to mógłbym dokładnie dowiedzieć się jakie sprzęgło potrzeba, ale mechanicy nie wiedzą jak go sprawdzić , czy ktoś wie jak to zrobić, moje autko to a4 1,6benzyna, 1995r, kod silnika to adp, a vin WAUZZZ8DZSA064270, będę wdzięczny za wszelką pomoc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriano007 1 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Witam. Niestety u mnie również sprzęgło troche zaczyna ślizgać i chyba również czeka mnie jego wymiana. Mam pytanie a mianowicie- ile ta przyjemnośc będzie Cie kosztować tzn ile mechanik sobie powiedział? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sisi1977 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 ja załatwiałem w aso wstawili mi zamiennik bo tak sobie zazyczyłem.zamiennik 760zł orginał 1200 a wymiana kosztowała hohoho jak masz kase to wymieniaj w aso koszt 780zł.jak chcesz orginał to musisz czekać dwa dni bo zamawiaja w niemczech i musisz zaliczke wpłacic,zamienniki maja na magazynach sa takie same jak orginały tylko że znaczka audi na nich nie ma.w aso wymienialo mi to 4 godziny.u henia bedziesz czekał ze dwa dni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widro21 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 oki, już wiem wszystko, nr silnika jest na obudowie rozrządu razem z kodem silnika, do tego jest taka ruska strona, która mi to potwierdziła, wpisujemy vin i pokazuje każdą część w autku, i każdy nr fabryczny tej części, oczywiście z oryginału, ta stronka to .... http://www.detali.ru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KonradF 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Ja też będę wymieniał sprzęgło w najbliższą środę. Kupiłem z allegro. Polecam sprzędającego mCAR24. Konkurencyjne ceny na LUKasa, a to sprzęt najlepiej pasujący do naszych wspaniałych wozów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goramo 0 Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Siemka. Odkopię trochę temat. Mnie też czeka wymiana sprzęgła w moim ADP. Mam dwa pytania: 1. Słyszałem taką opinię, że lepiej jest kupić nowe łożysko a tarczę i docisk regenerować niż kupić wszystko nowe. Powód - podobno często się zdarza, ze nowy komplet kupiony w sklepie po założeniu ślizga się... Co wy na to? Jeśli radzicie raczej kupno całego kompletu nowego, to jakiego producenta najlepiej? 2. Czy w ADP jest dwumasowe koło zamachowe? Jeśli tak, to czy trzeba je wymieniać przy wymianie sprzęgła? Z góry dziękuję za odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Powód - podobno często się zdarza, ze nowy komplet kupiony w sklepie po założeniu ślizga się... Co wy na to? To kup na szrocie,będzie taniej i nie bedzie sie slizgac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goramo 0 Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Powód - podobno często się zdarza, ze nowy komplet kupiony w sklepie po założeniu ślizga się... Co wy na to? To kup na szrocie,będzie taniej i nie bedzie sie slizgac. Dziękuję kolego za cenną radę Mi nie zależy żeby było TANIEJ tylko żeby było DOBRZE Słyszałem tylko taką opinię i chciałbym to zweryfikować z opiniami innych użytkowników tego auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekII 0 Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 O tym slizganiu się też słyszałem ale dotyczy to przy wmianie sprzęgła w dieslu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baraka 4 Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 ja wymienilem w tamtym roku na nowke sachsa i nic nie slizga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goramo 0 Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 A co z tym kołem zamachowym? Jest dwumasowe czy zwykłe? Trzeba to wymieniać, czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wosiu007 0 Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 jest zwykłe koło zamachowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 I tak przecież koła wymieniał nie będziesz bo od koła się nie ślizga Co do nowych trefnych sprzęgieł to właśnie mój ojciec wymieniał w passacie tdi na valeo i mu się ślizga jeszcze bardziej jak przed wymianą :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narcyz 35 1 Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Ale zastanawia mnie dlaczego do 1,6 są dwumasy w sprzedaży ,skoro rzekomo te jednostki ich nie posiadają . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baraka 4 Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 posiadaja ale po numerze silnika 17001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goramo 0 Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Właśnie przeszukałem stronę sklepu internetowego InterCarsu i wynika z tego, że od któregoś tam numeru silnika "wzwyż" są już koła dwumasowe. Tak mi się przynajmniej wydaje... A zatem gdzie znaleźć numer seryjny silnika? Szukałem tak jak podaje książka "Sam naprawiam..." ale nie mogę znaleźć. Wg książki powinien być nad filtrem oleju, ale jest tam taki ch**owy dostęp, że gówno widać.... Edit: baraka - a więc jednak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baraka 4 Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 jest wybity na bloku silnika.moze byc przyrdzewialy..u mnie wlasnie byl.tak wogule ciezko go tam dojrzec bo jest jakby zrobiony punktakiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goramo 0 Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 jest wybity na bloku silnika.moze byc przyrdzewialy..u mnie wlasnie byl.tak wogule ciezko go tam dojrzec bo jest jakby zrobiony punktakiem No to kuźwa zajefajnie Nie ma to jak dobrze ulokować taki numer, który przecież dosyć często się przydaje przy kupowaniu jakiś części... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Właśnie przeszukałem stronę sklepu internetowego InterCarsu i wynika z tego, że od któregoś tam numeru silnika "wzwyż" są już koła dwumasowe. Tak mi się przynajmniej wydaje... A zatem gdzie znaleźć numer seryjny silnika? Szukałem tak jak podaje książka "Sam naprawiam..." ale nie mogę znaleźć. Wg książki powinien być nad filtrem oleju, ale jest tam taki ch**owy dostęp, że gówno widać.... Edit: baraka - a więc jednak w pierwszych 1.6 ADP raczej nie ma dwumasa... Wygląda na to że były później montowane ale pasują również do starszych konstrukcji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baraka 4 Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 A tu dla zainteresowanych widok kola jednomasa z mojego ADP..zrobione tel przy wymianie sprzegla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się