mateeq Posted April 1, 2007 Posted April 1, 2007 Witam, Autko trochę przymulało - więc pojechałem do "specjalisty" aby na to zerknął. Pogrzebał, posprawdzał i pomierzył miernikiem, stwierdził jednoznacznie - przepływomierz do wymiany. Wymienił, skasował, ale niestety, objawy takie same, nic się nie zmieniło (obroty do 3000 idą dalej ale autko stoi)- zresztą wiecie. Postanowiłem sam się trochę tym zając i porobiłem logi. Prosiłbym Was o zerknięcie na te logi i doradzeniu mi ewentualnie co dalej robic. Wg mnie te dane z przepływki są troche nie takie jak powinny, ale proszę o opinie specjalistów. Jeszcze tak przy okazji mierzyłem dzisiaj opór na N75 (wyszedł OK) ale mierzyłem napięcie na kablu i miało 5V. :eek: Czy to może miec jakikolwiek związek ze sprawą? Z góry dzięki za pomoc, pzdr
pre_pl Posted April 2, 2007 Posted April 2, 2007 a ja myślę, że ta przepływka jest raczej ok (przynajmniej wskazania są dobre ) I problem leży gdzie indziej, ale nie chcę na razie gdybać - poczekajmy może na Rogala. Ciekawi mnie 008....
bratpit Posted April 3, 2007 Posted April 3, 2007 W tych autach przepływka tak mierzy , no chyba że sie myle
mateeq Posted April 3, 2007 Author Posted April 3, 2007 Witam, mam nowe wieści. Otóż: Skoro pomimo zmiany przepływomierza nie było zamierzonego efektu postanowiłem zmienic te przepływomierze i zrobic logi. Jednak chyba wg logów jest różnica w działaniu, zresztą zerknijcie sami: . I mam przy okazji 2 pytanie. VAG-COM wypluł błąd: 00625 - Vehicle Speed Signal 27-10 - Implausible Signal - Intermittent (sporadycznie - sygnał poza tolerancją) Nie wiecie gdzie szukac przyczyny? pzdr
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now