ironman155 Opublikowano 14 Listopada 2021 Opublikowano 14 Listopada 2021 Witam, wczoraj w swojej B6 1.9 TDi AWX 2002 r. zmieniłem sprzęgło, dwumasę, docisk, tuleję, uszczelniacz na wale i zalałem nowy olej do skrzyni biegów (oznaczenie GBQ). Zestaw sprzęgła LUK, uszczelniacz Elring, olej Ravenol. Po złożeniu zestawu odpaliłem silnik i coś strasznie piszczy. Części dobrane po ETCE, zgadzają się z częściami zdjętymi z auta. Spotkał się ktoś z takim problemem?
ironman155 Opublikowano 14 Listopada 2021 Autor Opublikowano 14 Listopada 2021 Możliwe, że 2 mm większe sprzęgło może to powodować? Niby numer sprzęgła zgadza się z oryginałem, ale na aukcji rozmiar jest napisany 230 mm zamiast 228 mm...
ironman155 Opublikowano 14 Listopada 2021 Autor Opublikowano 14 Listopada 2021 Możliwe, że gdy układ nie jest odpowietrzony to stuka luźna łapa w skrzyni, ta którą popycha wysprzęglik?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się