robertbrz Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Witam, mam problemik z autkiem, otóż zaczęła mi się pocić miska, konkretnie kapie kilka kropel / ubytek na bagnecie to około 3mm w okresie niecałego miesiąca /. jak zostało stwierdzone sączy się spod miski olejowej, więc stwierdziłem że włoże nową uszczelkę przy wymianie oleju, i na allegro stwierdziłem dwa rodzaje uszczelek, pierwszy to sama guma w kształcie rantu miski a druga to taka z blachą w środku. którą wybrać do mojego wehikułu ?? i od czego jest ta śmiesznie wyprofilowana blacha ?? za wszelką pomoc odgórnie Pozdrawiam
czester Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Kolego poszukaj troszke na forum, ale z tego co sie orientuje, to zeby wymienic uszczelke pod miska to trzeba pol auta rozebrac (silnik w gore, albo zawieszeie w dol) :gwizdanie: chyba, ze byles na to nastawiony
robertbrz Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2009 to się rozbierze, jak miałem kiedyś polonka i dolewałem co parę chwil olej to oki, ale w to już nieprzystoi. Chodzi mi tylko o ta uszczelkę którą powinienem kupić i do czego jest ta blaszka /opcjonalnie pytam/
czester Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t72375.0.html;highlight=wymiana+uszczelki
mlodyy Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Witam Masz uszczelke gumowa przy wymianie jest duzo roboty po wyciagnieciu miski umyja ja dobrze i sprwadz czy niema odksztalcen i czy rant ktory sie styka z gma nie jest pokzywiony bo wymienisz usczelke i dalej bedzie sie pocilo najlepiej po umyciu misy posmarowac rant przerobionym olejem i przylozyc cos rownego np kawalek szkla ktory bedzie zakrywal zala mise jesli olej sie odcisnie na szkle idealnie to wymienial sama uszczelke a jak nie to wyminiaj mise bo bedziesz mial podwojna robote tak jak ja mialem
Rekomendowane odpowiedzi