Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Problem z obrotami przy zmianie biegów - na luzie jest OK


Agrzesiek4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wiem ze nie jeden pewnie przykozaczy że to temat rzeka itp. ale moj problem jest troche inny i nie znalazłem na niego odpowiedzi.

Mianowicie na luzie obroty są ok, nie falują nawet nie drgną. Kiedy rusze i zmieniam biegi z 1 na 2 i z 2 na 3 wciskając sprzęgło obroty zalbo chwile zawieszają się w miejscu a częściej idą jeszcze delikatnie do góry jedną, dwie kreski. Do tego wszyskiego kiedy wrzuce juz 2 lub 3 bieg i puszczam sprzęgło następuje szarpnięcie samochodem. przy biegu 4 i 5 już tego nie ma. VAG nie pokazuje żadnych błędów. Byłem u dwóch mechaników w mojej miejscowości zapytać się wstępnie co to może być ( bo tu sam partacz i amator ) jeden powiedział, że trzeba podłączyć pod kompa drugi że to moze silniczek krokowy ( z tego co wiem to w B5 takowych nie ma). Może ktoś zna jakąś sensowną odpowiedź? Wielu z was pewnie powie czyszczenie przepustnicy i przepływomierza, sam tego nie potrafie zrobic a jest to troche kosztowne i nie chce nadarmo wywalać kasy. Więc moze ktos powie mi cos konkretnego?

Pozdrawiam i czekam na jakies propozycje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, wiem ze nie jeden pewnie przykozaczy że to temat rzeka itp. ale moj problem jest troche inny i nie znalazłem na niego odpowiedzi.

Mianowicie na luzie obroty są ok, nie falują nawet nie drgną. Kiedy rusze i zmieniam biegi z 1 na 2 i z 2 na 3 wciskając sprzęgło obroty zalbo chwile zawieszają się w miejscu a częściej idą jeszcze delikatnie do góry jedną, dwie kreski. Do tego wszyskiego kiedy wrzuce juz 2 lub 3 bieg i puszczam sprzęgło następuje szarpnięcie samochodem. przy biegu 4 i 5 już tego nie ma. VAG nie pokazuje żadnych błędów. Byłem u dwóch mechaników w mojej miejscowości zapytać się wstępnie co to może być ( bo tu sam partacz i amator ) jeden powiedział, że trzeba podłączyć pod kompa drugi że to moze silniczek krokowy ( z tego co wiem to w B5 takowych nie ma). Może ktoś zna jakąś sensowną odpowiedź? Wielu z was pewnie powie czyszczenie przepustnicy i przepływomierza, sam tego nie potrafie zrobic a jest to troche kosztowne i nie chce nadarmo wywalać kasy. Więc moze ktos powie mi cos konkretnego?

Pozdrawiam i czekam na jakies propozycje.

tu masz podobny temat http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t72238.0.html;highlight=obroty+wzrastaj%C4%85+aeb ja sie przyzwyczailem ze wzrosna o 200-300rpm nie zwracam na to uwagi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zobaczyłem, że taki starszy pryk z mojego bloku kupił sobie identyczną OOOO jak ja mam, rocznik i nawet kolor ten sam. Tak stanalem jak on wsiadal do auta i chcialem posluchac jego silnika. Co sie okazalo? jak ruszal i zmienial z 1 na 2 to dzwiek silnika tak jak u mnie i slychac bylo ze obroty tak samo sie zachowuja. Nie wiem czy faktycznie ten typ tak ma, czy w kazdym moze dzieje sie cos z przepustnica czy z czyms innym co odpowiada za delikatne wzrastanie obrotow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...