Przemo1147 Opublikowano 7 Stycznia 2022 Opublikowano 7 Stycznia 2022 Witam Już kiedyś zakładałem temat jednak w dalszym ciągu mam ten sam problem. Moje 2.0 ALT. ma cały czas problem z odpalaniem. Gdy silnik jest zimny po długim postoju(mam tu na myśli minimum całą noc) wsiadam rano i pali od strzała. Problem zaczyna się gdy autko jest gorące(powiedzmy zrobione 40 km temperatura pion). Zostawiam ją na parkingu i idę na zakupy około 20/30 min. Wracam i kicha, autko jeszcze ciepłe a nie pali tylko kręci i kreci. Wtedy trzeba pomóc mu poprzez dodanie gazu i po powiedzmy 10 obrotach i gazie wklepanym do końca odpala. Jednak musze go podtrzymywać poprzez dodawanie gazu bo inaczej zgaśnie. A wtedy jak gazuje to wiem patrzą się i myślą co za idio... gazuje i gazuje. Po jakiejś minucie dwóch uspokaja się obroty już nie głupieją autko pracuje normalnie i można ruszać. Dodam że audi nie gaśnie samo z siebie zawsze chodzi elegancko. Jeśli jest gorące zgaszę i odpalę za 2 min również odpali od strzała. Tak jak pisałem po takim postoju 30 minutowym gdzie auto było rozgrzane tu się pojawia problem. Odczucia jak by na jeszcze gorącym silniku włączył ssanie i go zalewało. Po prostu kicha i wstyd… Pomocy ! Wymieniłem pompę paliwa, nowy filtr paliw, przepływomierz, czujnik temperatury płynu chłodniczego, nowe cewki, nowe świece. Wątpię że to wtryski bo tak jak mówię ostatnio audi zrobiła kurs 450km do Zakopanego bez gaszenia i nawet nie zajękła. Gdzie szukać jeszcze przyczyny ? Bo już ręce opadają...
przem8 Opublikowano 7 Stycznia 2022 Opublikowano 7 Stycznia 2022 Zakręć gaz w butli i niech sam przełączy się na benzynę. Sprawdź czy na samej benzie też tak będzie głupiał. Nie masz w sterowniku gazowym włączonego ciepłego startu czasem?
Przemo1147 Opublikowano 7 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2022 28 minut temu, przem8 napisał: Zakręć gaz w butli i niech sam przełączy się na benzynę. Sprawdź czy na samej benzie też tak będzie głupiał. Nie masz w sterowniku gazowym włączonego ciepłego startu czasem? O gazie nie mam pojęcia. Jedyne co zrobiłem to odpiołem kostke od elektrozaworu. Jeździłem tak 3 dni ale bez zmian.
przem8 Opublikowano 7 Stycznia 2022 Opublikowano 7 Stycznia 2022 I o vcds tez nie masz pojęcia? Zostaje Ci znaleźć dobrą dusze z pojęciem, a nie wymieniacza bez zielonego pojęcia. Przeplywke chociaz na boscha zmieniłeś?
Przemo1147 Opublikowano 7 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2022 1 minutę temu, przem8 napisał: I o vcds tez nie masz pojęcia? Zostaje Ci znaleźć dobrą dusze z pojęciem, a nie wymieniacza bez zielonego pojęcia. Przeplywke chociaz na boscha zmieniłeś? Tak tak tu poszedł orginał
thomson93 Opublikowano 31 Stycznia 2023 Opublikowano 31 Stycznia 2023 Witam, i co autor uporał się z problemem? Mam identyczne objawy. Pozdrawiam.
thomson93 Opublikowano 10 Lutego 2023 Opublikowano 10 Lutego 2023 Witam ponownie. Dzięki pomocy człowieka, który założył ten temat i opisał w nim swój problem, także dolegliwości mojego auta zostały rozwiązane. Okazało się, że winny był regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Zamontowałem część Bosch nr 0 280 160 575. Być może komuś ta informacja się przyda. Pozdrawiam, Tomek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się