pablo85pg4 Opublikowano 23 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2022 Witam. Od pewnego czasu silnik bierze duże ilości oleju ok 1l na 1000km. Kilka miesięcy temu zaczęły się problemy. Czasem zapalał się check engine. I czasem był problem z odpaleniem ale tylko po ok godzinnym postoju. 2 m-ce temu zapchał się katalizator i został wstawiony przelot. Dzisiaj znowu czerwony kolektor i check engine. Cały czas jest problem z jazdą na benzynie. Na zimnym chodzi ok a jak już się nagrzeje to jak się przełączy na benzynę to przechodzi w tryb awaryjny. Na gazie było ok. Do tej pory wymienione świece,przewody ,filtr paliwa,listwa wtryskowa benzyny. Wizyta u gazownia i wszystko ok. Czemu tak szybko znowu zapchalo układ wydechowy? Czy z innego powodu mógł być czerwony kolektor? Co się lepiej opłaca remont silnika czy wymiana na drugi? A może lepiej się nie bawić i sprzedać jako uszkodzony tak jak stoi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 Opublikowano 23 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2022 A ten check to z jakiego powodu, błędy? Jak nie masz kata tylko przelot to nic Ci się nie zatkało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się