adrian2,6 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Hej, Czy wymiana osłony drążka kierowniczego wiąże sie z ustawianiem zbieżności i czy sam sobie z wymianą poradzę mając kanał w garażu ? Właśnie- wyciekło troszeczkę płynu z rozdartej osłony- co to oznacza?
pawelc Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Z wymianą sobie poradzisz :>.. Ale zbieżność przydało by się sprawdzić [br]Dopisany: 20 Kwiecień 2009, 17:23_________________________________________________ Z wymianą sobie poradzisz :>.. Ale zbieżność przydało by się sprawdzić A o co chodzi z tym wyciekiem?
adrian2,6 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Właśnie- wyciekło troszeczkę płynu z rozdartej osłony- co to oznacza?
pawelc Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Cieknie magiel .. Czeka Cię regeneracja. Ta manszeta to tylko osłona przed brudem a nie uszczelniacz. Pod nią powinno być sucho
adrian2,6 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Ojej, nie dobrze,na dolewkę stosowałem czerwony płyn- to na pewno dlatego. Jadę na oględziny dzisiaj do mechanika - mam jeszcze małą nadzieje, że może gdzieś na jakimś przewodzie jest wyciek:confused4:... Byłem u mechanika - magiel puszcza. Proszę podpowiedzcie mi jak wymontować maglownicę, albo w ogule co teraz zrobić..
zegarmistrz Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 W tym silniku jest dużo gimanstyki, ale da się bez ściągania skrzyni biegów. Magiel jest przymocowany na trzy śruby. Jedna jest pod serwem hamulcowym, druga pod akumulatorem, a trzecia - no właśnie - ją powinno odkręcać od spodu ale nie da rady. Potrzeba dużo gimnastyki - da się dojść od prawej strony - przy ściagnietym kole wyjętym amortyzatorze oraz odkręconej plastikowej osłonie należy tak manewrować ręką aby do niej dotrzeć. Cięzko to opisać bez zdjęć - popatrz - w zrób to sam jest gdzieś temat ze zdjęciami, ale tam jest silnik rzędowy, a my mamy Vkę. Ja robiłem to sam. Jest łatwo tylko z tą jedną śrubą którą powinno odkręcać się od spodu jest dużo zachodu - ale da się - jak pisałem wcześniej tylko dużo gimnastyki CIĘ czeka. Odręcić jest raczej łatwo - gorzej z zakręceniem, ale mam na to patent - od środka samochodu jest guma uszczalniająca magiel do przegrody - wyćiagasz ją i prosisz kolege o pomoc. TY manewrujesz kluczem a kolega przy pomocy długich i ciękich szczypiec pomaga TOBIE trafić na śrubę. Dodam tylko że wszyscy mechanicy chcieli mi skrzynie wyciągać, a obeszło się bez wyciągania. . Poszukaj zmiany magla w zrób to sam.. Jak będziesz miał jakieś pytania to wal śmiało. Chętnie pomogę
pawelc Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Sprawdz tutaj http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t23007.0.html;highlight=wymiana+maglownicy
adrian2,6 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Dziękuję za informacje , jestem teraz w trakcie szukania zregenerowanej maglownicy, kiedy tylko będę juz ją miał zabieram sie do pracy ( do wymiany magla ). Szczerze powiem,że traktuję to jak nie lada wyzwanie bo jestem przecież amatorem i do tej pory radziłem sobie z wymianą przegubów, wachaczy itd. Będe informował o przebiegu prac Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się