creative0310 Opublikowano 7 Marca 2022 Opublikowano 7 Marca 2022 (edytowane) Witam. Mam problem z autem . Wczoraj po odłączeniu akumulatora (tak mi się wydaje że to przez to) auto zaczęło świrować . Pierwszym objawem była taka turbo dziura przy ruszaniu , ale po chwili mu przeszło. Po przejechaniu 20 km zgasiłem silnik i po godzinie jak chciałem go znowu odpalić to odpalił ładnie ale nie wkręca sie na obroty, jak sie trzyma cały czas gaz to idą tak stopniowo i powoli i zaczyna dymić na biało jakby nie przepalał paliwa albo nie chodzi na wszystkich cylindrach. Ale na wolnych obrotach chodzi równo i odpala ładnie. Po włączeniu "D" nie chce ruszyć i się dławi. Dodam że skrzynia multitronic. Filtr paliwa nowy, vag nic nie pokazuje (żadnych błędów) . Czyżby skończyła się pompa ? Może sam sterownik ? Czy ktoś z was miał tak ? Edytowane 7 Marca 2022 przez creative0310
Iorveth Opublikowano 7 Marca 2022 Opublikowano 7 Marca 2022 (edytowane) Sprawdź czy trzyma kąt wtrysku, mi w styczniu sterownik pompy w BDG wysiadł tak z dnia na dzień itd. Zgasiłem auto, następnego dnia przy próbie odpalenia kopcił, migała kontrolka o żarowych. Po podłaczeniu VAGa był kod błędu 01318 Edytowane 7 Marca 2022 przez Iorveth
creative0310 Opublikowano 7 Marca 2022 Autor Opublikowano 7 Marca 2022 Kąt wtrysku był stały cały czas skakało od 0 do 0.4.
lukaszbass Opublikowano 8 Marca 2022 Opublikowano 8 Marca 2022 Adatpacji skrzynia nie zgubila po odlaczeniu baterii?
creative0310 Opublikowano 8 Marca 2022 Autor Opublikowano 8 Marca 2022 A jak można sprawdzić czy skrzynia zgubiła adaptacje?
creative0310 Opublikowano 8 Marca 2022 Autor Opublikowano 8 Marca 2022 I przypomniałem sobie jeszcze że ostatnio na zimnym silniku żeby ruszył to trzeba było mu gazu dodać bo miał takie opóźnienie . Mogła już wtedy adaptacja wypaść? Czy może mało oleju?
creative0310 Opublikowano 10 Marca 2022 Autor Opublikowano 10 Marca 2022 Nikt nie ma żadnego pomysłu co to może być ? Co sprawdzić ?
Muskel1 Opublikowano 10 Marca 2022 Opublikowano 10 Marca 2022 (edytowane) Jaki masz ustawiony kąt wtrysku? Co znaczy skakał między 0 a 4? Jeżeli nie pokazuje 2°ATDC to nie jest ustawiony, jeżeli wartości zmieniają się między 0 a 4 to najprawdopodobniej vp44 do regeneracji lub wymiany. Edytowane 10 Marca 2022 przez Muskel1
creative0310 Opublikowano 11 Marca 2022 Autor Opublikowano 11 Marca 2022 Atdc 1.4 late 14.4 btdc early I zauważyłem że po odpaleniu zaworek n75 zaciąg sztangę w turbinie i to on ją dławi . Po dopięciu podciśnienia silnik pracuje równo i obroty wchodzą ładnie. Ale dymi na biało . A dawkę pokazuje 6.9mg/R ale nie jest wiarygodna bo auto nie złapało temperatury .
creative0310 Opublikowano 11 Marca 2022 Autor Opublikowano 11 Marca 2022 Po odpięciu podciśnienia silnik pracuje ładnie i da się jeździć ale turbina wtedy nie wstaje no i dymi na biało cały czas . A VAG błędów żadnych nie pokazuje ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się