66C7 0 Opublikowano 30 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2022 Witam. Odcina turbo przy szybszej jeździe. Przeważnie, gdy wrzucam z 4 na 5 bieg. Błędy w vcds są takie jak na screenie. Od czego zacząć ? Pozdrawiam. 1.9tdi awx chip 170 Logi : TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 30 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2022 (edytowane) Sprawdz podciśnienia i czy sztanga w turbo prawidłowo pracuje Edytowane 30 Marca 2022 przez Dev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomnik 32 Opublikowano 30 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2022 "Sztanga" nie będzie pracowała w pełnym zakresie, to pewne. Gdyby autor tematu przeczytał klika wątków odnoszących się do problemu przeładowania turbosprężarki, dowiedziałby się, że większość (jak nie wszystkie) przypadki, spowodowane są zaciętym mechanizmem zmiennej geometrii (kierownice/tzw. "żaluzja"). Mechanizm stoi. Turbosprężarkę trzeba zdemontować i wyczyścić, szczególnie mechanizm jej zmiennej geometrii. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
66C7 0 Opublikowano 30 Marca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2022 Dziękuję bardzo za odpowiedź. Czytałem posty na ten temat lecz chciałem aby ktoś się odniósł do logów, które zamieściłem. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacenteusz 0 Opublikowano 9 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2022 W dniu 30.03.2022 o 20:53, Tomnik napisał: "Sztanga" nie będzie pracowała w pełnym zakresie, to pewne. Gdyby autor tematu przeczytał klika wątków odnoszących się do problemu przeładowania turbosprężarki, dowiedziałby się, że większość (jak nie wszystkie) przypadki, spowodowane są zaciętym mechanizmem zmiennej geometrii (kierownice/tzw. "żaluzja"). Mechanizm stoi. Turbosprężarkę trzeba zdemontować i wyczyścić, szczególnie mechanizm jej zmiennej geometrii. U mnie sztanga chodziła gładko, ale i tak gruszkę wymieniłem, turbo rozebrałem, wyczyściłem, aczkolwiek dobrze wyglądało (zaprzyjaźniony mechanik tak ocenił). A przeładowanie i tak wraca i wrzuca mi w tryb serwisowy Wkurzające to i chciałbym to wyeliminować, choć jeżdzę tak od 2 lat i czarne scenariusze o skręceniu czegoś czy rozwaleniu się czegoś tam też się nie ziściły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się