neoeinz Opublikowano 4 Czerwca 2022 Opublikowano 4 Czerwca 2022 Ktoś coś podpowie, czasami wywali błąd sondy lambda, lub Regulacja ciśnienia doładowania, wrzucę log z błędów. Zastanawia mnie temperatura powietrza zasysanego 109-134'c A4 2015 2.0tdi CNHA 18111 - Sonda lambda 1; zespół 1; prąd pompy jonowej P2237 00 [032] - przerwa Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 223339 km Data: 2022.05.23 Czas: 16:25:38 Prędkość obrotowa silnika: 2334.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 0.0 % Prędkość pojazdu: 51 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 90 °C Temperatura powietrza zasysanego: 109 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar Napięcie zacisku 30: 13.660 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 29 Sonda lamb.rząd 1 przed kat.utlen.: jakość sygn.reg.prądu pompy: 14 Sonda lambda rząd 1 przed kat.utlen.: jakość sygn.regul.temperatury: 6 Sonda lambda rząd 1 przed katalizatorem utleniającym: elektrycznie skorygowany prąd pompy jonowej: 0.0000000 A Sonda lambda rząd 1 przed kat.utleniającym: sterow.ogrzewania: 0.119 % Sonda lambda rząd 1 przed kat.utlen.: el.skoryg.wart.czuj.Urie: 1.7661 V Sonda lambda rząd 1 przed kat.utleniającym: rezyst.odniesienia: 77.8 Ohm Sonda lambda rząd 1 przed kat.utlen.: akt.adapt.prądu pompy: 0.8984 19225 - Regulacja ciśnienia doładowania P0299 00 [039] - Nieosiągnięta granica regulacji Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 223780 km Data: 2022.06.04 Czas: 09:36:53 Prędkość obrotowa silnika: 2338.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 71.0 % Prędkość pojazdu: 148 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 92 °C Temperatura powietrza zasysanego: 134 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1020 mbar Napięcie zacisku 30: 14.400 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Ciśnienie doładowania: wartość wymagana: 2809 hPa Wejście chłodn.pow.doład.: czuj.ciśn.1 rząd 1: wart.nieprzetw.: 2364.6 hPa Przepływ.powietrza 1 rząd 1 masa powietrza: wart.nieprzetw.: 1149.5 mg/stroke Zawór recyrk.spalin:1 rząd 1: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 0.00 % Nastawn.przepust.1: rząd 1: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 0.00 % Nastawnik turbiny:1 rząd 1: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 80.88 % Średnia dawka wtrysku: 45.84 mg/stroke 25710 - Regulacja ciśnienia doładowania P0299 00 [167] - Nieosiągnięta granica regulacji MIL zapalona - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 223780 km Data: 2022.06.04 Czas: 09:36:53 Prędkość obrotowa silnika: 2340.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 70.2 % Prędkość pojazdu: 148 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 92 °C Temperatura powietrza zasysanego: 134 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1020 mbar Napięcie zacisku 30: 14.420 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Ciśnienie doładowania: wartość wymagana: 2806 hPa Wejście chłodn.pow.doład.: czuj.ciśn.1 rząd 1: wart.nieprzetw.: 2363.4 hPa Przepływ.powietrza 1 rząd 1 masa powietrza: wart.nieprzetw.: 1154.0 mg/stroke Zawór recyrk.spalin:1 rząd 1: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 0.00 % Nastawn.przepust.1: rząd 1: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 0.00 % Nastawnik turbiny:1 rząd 1: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 80.88 % Średnia dawka wtrysku: 45.77 mg/stroke
Mateusz8769 Opublikowano 6 Czerwca 2022 Opublikowano 6 Czerwca 2022 Podpowiem Ci tylko, że mam ten sam silnik, ten sam rocznik i identyczny przebieg. Ten sam błąd sondy wracał. W zeszłym tygodniu wymieniłem i błędu sondy już brak. 1
neoeinz Opublikowano 7 Czerwca 2022 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2022 6 godzin temu, Mateusz8769 napisał: Podpowiem Ci tylko, że mam ten sam silnik, ten sam rocznik i identyczny przebieg. Ten sam błąd sondy wracał. W zeszłym tygodniu wymieniłem i błędu sondy już brak. No to na razie będę obserwował, ale od tamtego czasu już nie wywala mi lambdy, natomiast te doładowaniem wywala i nie mogę wyczaić w którym momencie...na razie nie ma reguły czy lekka jazda czy ogień.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się