Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Pytanie i opinie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam posiadam jak w temacie 1,9 AFN podobno zdłubanego do 150kM dziś poszedłem do warsztatu w którym maja mi założyć FMIC. Otwieram maskę wszystko cacy aż zaczynają mi mówić .

- no tak wszystko łądnie ale jak chcesz aby Ci lepiej chodził to poszukaj kolektora od 130kM ( passat ew a4) czujnik Egr trzeba wywalić no i mas sensor powinien iść inny, do tego przydało by się katalizator wyciąc i wtedy samochód zacznie żyć ........ RANY BOSKIE czy aż tyle trzeba robic ?????

z góry dziękuje za jedną odpowiedz i prosze nie wysyłac linków do 100 tematów bo też czytałem ale juz zwariowałem od tego wszystkiego

pozdrawiam

Opublikowano

To nieźle ktos dłubnął nie wycinając kata :naughty:, najpierw to przejedź sie na hamownie będziesz wiedział na czym stoisz :gwizdanie:

Opublikowano

pewnie i na to przyjdzie czas jednak jak w temacie....

pewnie i tak po modach mędę musiał udac sie na korekte softu itd

i mam też pytanie o czy od każdego 130 kM kolektor będzie pasował do mojego AFN jesli ktos wie to prosze o ew oznaczenia silników właśnie szukam na allegro i są tylko takie AVF

Opublikowano

Po pierwsze zobacz co masz juz zrobione, i w jaki sposób masz osiagniete te 150km :gwizdanie: Określ co chcesz zrobic prócz tego Fmic i na jakie moce celujesz :good: kolektor AWX mozna dorwać w cenach 100-250zł tylko jeśli celujesz w moce 170km to musisz troche gratów powymieniać ale o tym chyba wiesz :wink4:

Zanim zaczniesz cos działać lepiej zobacz czy masz te 150km :gwizdanie:

Opublikowano

ogólnie pojechałem do warsztatu aby załozyc sam FMIC a to Oni mnie sprowadzili na ziemię i mówili z sensem dlatego teraz zaczynam sie zastanawiać co i jak. Nie mam zamiaru wprowadzać niewiadomo jakich modów poprostu chce aby mi wszystko chodziło jak trzeba i nie za bardzo meczyć silnik dlatego moje pytanie ..... Mechanicy stwierdzili że sam kolektor i EGR przy spawaniu FMIC to już prawie kosmetyka dlatego się nad tym wszystkim zastanawiam:)[br]Dopisany: 23 Kwiecień 2009, 16:29_________________________________________________to znowu ja. szukam i szukam tego kolektora od AWX i nic a czy taki od passata 130kM AVF podejdzie ew jaki bo juz mnei ręce od klepania w klawiaturę bolą ew może ktoś ma do sprzedania AWX

Opublikowano

Zmienione masz turbo?? zmienione masz wtryski?? Jeśli nie to niepotrzebny wydatek sobie tylko tworzysz, bo dołożenie samego Fmic duzo Ci nie zmieni w mocy (oczywiscie jeśli jest seria w mechanice) jedynie to ci sie ustabilizuje moc wzgledem temperatury otoczenia, a przysrost mocy moze być niewielki i to wymaga nowego programu

Opublikowano

mam wgrany soft oraz wymienione wtryski tyle wiem a turbina to raczej przyszłościowy temat ale pewnie w czasem i to będzie wymienione :)

Opublikowano

Napisz do użytkownika -adek z tego co pamietam on ostatnio wkładał taki kolektor AWX moze wie gdzie tanio dostać skoro Ci to az tak potrzebne :wink4: Ja w tym tygodniu ząłożyłem hybryde AWX/ARL i bez korekty zdaje sie bardziej żwawszy :kox: :kox: a aktualnie mam soft na 140 ale doszły wtryski po porgramie i teraz ta turbawka i autko naprawde zaczyna fajnie jeżdzić, o kolektorach AWX to raczej nie mysle ewentualnie w miedzy czasie Fmic ogarne ale jakis homemade :naughty: i na tym koniec dłubania w mechanice, bo za duze koszta juz będą

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...