msokolek Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Witam posiadam jak w temacie 1,9 AFN podobno zdłubanego do 150kM dziś poszedłem do warsztatu w którym maja mi założyć FMIC. Otwieram maskę wszystko cacy aż zaczynają mi mówić . - no tak wszystko łądnie ale jak chcesz aby Ci lepiej chodził to poszukaj kolektora od 130kM ( passat ew a4) czujnik Egr trzeba wywalić no i mas sensor powinien iść inny, do tego przydało by się katalizator wyciąc i wtedy samochód zacznie żyć ........ RANY BOSKIE czy aż tyle trzeba robic ????? z góry dziękuje za jedną odpowiedz i prosze nie wysyłac linków do 100 tematów bo też czytałem ale juz zwariowałem od tego wszystkiego pozdrawiam
Kowi87 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 To nieźle ktos dłubnął nie wycinając kata , najpierw to przejedź sie na hamownie będziesz wiedział na czym stoisz :gwizdanie:
msokolek Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2009 pewnie i na to przyjdzie czas jednak jak w temacie.... pewnie i tak po modach mędę musiał udac sie na korekte softu itd i mam też pytanie o czy od każdego 130 kM kolektor będzie pasował do mojego AFN jesli ktos wie to prosze o ew oznaczenia silników właśnie szukam na allegro i są tylko takie AVF
Kowi87 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Po pierwsze zobacz co masz juz zrobione, i w jaki sposób masz osiagniete te 150km :gwizdanie: Określ co chcesz zrobic prócz tego Fmic i na jakie moce celujesz kolektor AWX mozna dorwać w cenach 100-250zł tylko jeśli celujesz w moce 170km to musisz troche gratów powymieniać ale o tym chyba wiesz Zanim zaczniesz cos działać lepiej zobacz czy masz te 150km :gwizdanie:
msokolek Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2009 ogólnie pojechałem do warsztatu aby załozyc sam FMIC a to Oni mnie sprowadzili na ziemię i mówili z sensem dlatego teraz zaczynam sie zastanawiać co i jak. Nie mam zamiaru wprowadzać niewiadomo jakich modów poprostu chce aby mi wszystko chodziło jak trzeba i nie za bardzo meczyć silnik dlatego moje pytanie ..... Mechanicy stwierdzili że sam kolektor i EGR przy spawaniu FMIC to już prawie kosmetyka dlatego się nad tym wszystkim zastanawiam:)[br]Dopisany: 23 Kwiecień 2009, 16:29_________________________________________________to znowu ja. szukam i szukam tego kolektora od AWX i nic a czy taki od passata 130kM AVF podejdzie ew jaki bo juz mnei ręce od klepania w klawiaturę bolą ew może ktoś ma do sprzedania AWX
Kowi87 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Zmienione masz turbo?? zmienione masz wtryski?? Jeśli nie to niepotrzebny wydatek sobie tylko tworzysz, bo dołożenie samego Fmic duzo Ci nie zmieni w mocy (oczywiscie jeśli jest seria w mechanice) jedynie to ci sie ustabilizuje moc wzgledem temperatury otoczenia, a przysrost mocy moze być niewielki i to wymaga nowego programu
msokolek Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2009 mam wgrany soft oraz wymienione wtryski tyle wiem a turbina to raczej przyszłościowy temat ale pewnie w czasem i to będzie wymienione
Kowi87 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Napisz do użytkownika -adek z tego co pamietam on ostatnio wkładał taki kolektor AWX moze wie gdzie tanio dostać skoro Ci to az tak potrzebne Ja w tym tygodniu ząłożyłem hybryde AWX/ARL i bez korekty zdaje sie bardziej żwawszy :kox: a aktualnie mam soft na 140 ale doszły wtryski po porgramie i teraz ta turbawka i autko naprawde zaczyna fajnie jeżdzić, o kolektorach AWX to raczej nie mysle ewentualnie w miedzy czasie Fmic ogarne ale jakis homemade i na tym koniec dłubania w mechanice, bo za duze koszta juz będą
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się