Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przepływomierz


Kapy69

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem nowy na grupie mam nadzieje że dałem odpowiedni temat w odpowiednim dziale. Mój problem opiera się na przepływomierzu na początku czerwca kupiłem audi a4 b6 avant 1.8t bfb 120kw/163konie po zakupie wiedziałem że do naprawy jest przepływomierz o którym wspomniałem dałem auto do mechanika zrobił mi ekploatację którą potrzebowałem i musiałem zrobić ten przepływomierz zamontował mi jakiś i po 2dniach może auto straciło moc gdy wyjechałem z przeglądu, dałem do innego mechanika okazało się że pompa paliwa jest do wymiany ponieważ chodziła na 2, a nie 4 barach i filtr powietrza który założył mi wcześniejszy mechanik jest do d*py i tak że przepływomierz zamontowany przez niego ponieważ jest za słaby na to auto i nie podaje dobrze.  No dobra zrobił mi tą pompę, filtr paliwa No i przepływomierz ten co był, ustawił poprostu sterowniki ale powiedział że raczej długo nie pochodzi i będzie trza inny zamontować ale tym razem z bosha a nie tak jak tamten i wyjechałem w trasę na Niemcy gdzie aktualnie jestem po przejechaniu 1000km auto straciło moc nie przyspiesza jak powinno i ciężko zapala czy ten problem tkwi w przepływomierzu jeżeli tak to jakie wy macie w swoich autach z tym silnikiem przepływomierze i jaki polecacie bo muszę zrobić auto tu na miejscu żeby bezpiecznie wrócić do Polski dodam że na desce świeci mi się check z silniczkiem engine. Proszę o pomoc 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Kapy69 napisał:

ustawił poprostu sterowniki

Ciekawe niby jakie?

Żeby postawić diagnozę to trzeba porobić logi, a przepływka tylko bosch 0 280 218 063

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, przem8 napisał:

Ciekawe niby jakie?

Żeby postawić diagnozę to trzeba porobić logi, a przepływka tylko bosch 0 280 218 063

 

9 minut temu, przem8 napisał:

Ciekawe niby jakie?

Żeby postawić diagnozę to trzeba porobić logi, a przepływka tylko bosch 0 280 218 063

Nie siedzę w temacie nie wiem jak ustawia się te przepływomierze, prawdopodobnie zrobił jak piszesz ale co z tego jak po przejechaniu 1000km padł, a wiedział że ten przepływomierz który jest zamontowany będzie do wymiany sam mówił że będzie trzeba założyć z boscha ale czemu nie zrobił tego odrazu tylko ustawił ten (nie wiem).No i teraz będę musiał tu za granicą to naprawić w następnym tygodniu jestem umówiony z mechanikiem i chciałem wiedzieć jaki będzie dobry przepływomierz żeby wrazie inny model mi zaproponował żebym mu powiedział o tym co wspomniałeś bosch 0 280 218 063 aby potem nie wymieniać tego po raz kolejny x razy w Polsce bo to nie jest część eksploatacyjna przecież to powinno działać, a utrata mocy i problemy z zapaleniem boli ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W każdym bądź razie sprawdzi czy to napewno to ale wątpie żeby było to coś innego 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ustawia się żadnych przeplywomierzy. Zakładasz nowy, kasujesz błędy jak są i tyle. 

Przeplywomierz sam wymienisz, nic trudnego i nie ma zadnej filozofii w tym. 

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, przem8 napisał:

Nie ustawia się żadnych przeplywomierzy. Zakładasz nowy, kasujesz błędy jak są i tyle. 

Przeplywomierz sam wymienisz, nic trudnego i nie ma zadnej filozofii w tym. 


Dzięki za odpowiedź napewno pomoże w mniejszym lub większym znaczeniu :) Człowiek czegoś się nauczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...