Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ząbek podczas kręcenia kierownicą po wymianie pompy i węża


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam
Strzelił mi kiedyś waż od wspomagania i dojechałem bez płynu do domu te 3km. 
Dziurawy waż zostazł zakuty na nowo i problem niby zniknął ale tutaj się zaczyna dopiero.
Pompa po jakimś czasie zaczęła wyć czego się spodziewałem. Wymieniłem na nowa która pochodziła tydzień i zacząła wyć. Diagnoza że w układzie sa opiłki po pierwszej pompie. Oddałem auto to mechanika który wypłukał układ maszyną do klimatyzacji i miało być już okej przy czym została zalożona kolejna pompa wspomagania nowa. Auto jeżdzi wspomaganie jest niby nic nie wyje jakoś bardzo ALE jest jakiś dziwny "ząbek" na kierownicy który jest pokazany na filmie niżej niby da się jeżdzić ale wydałem na wspomaganie pewnie już z 2k i nadal nie działa tak jak ma działać. Do dziś myślałem że problemem jest źle zakuty waż wspomagania który daje złe ciśnienie ale dziś kupiłem orginalną używkę tego weża całego i zalożył mi go mechanik i dalej takowy "ząbek" i przeskok na kierownicy jest. Który pożniej podczas jazdy zanika i jest mniej wyczuwalny albo wcale ale jest.
Co może być dalej nie tak ? 
PS. wycie pompy na filmie to nie aktualne bo pompa wymieniona a ząbek dalej został.

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...