pitkos 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2022 Witam wszystkich jako że to mój pierwszy post na tym forum. Wymieniłem w Audi A4 B5 Avant 1997 hamulce z tyłu: tarcze, jarzmo, zaciski, klocki, węzyki wszystko nowe. Jako że nie mam zaufania do aluminiowych zacisków (często sprawiały problemy również w poprzednim samochodzie) postanowiłem założyć oryginalne żeliwne jak we wcześniejszych rocznikach. Zaciski 8D0 615 423(4), jarzmo 443 615 425A, klocki 4A0 698 451, przewód (wężyk) 8D0 611 775B. Problem w tym że linka ręcznego krzyżuje się z wężykiem hydraulicznym i o niego ociera. Nigdzie nie mogę znaleźć zdjęć jak wygląda ta "wężykologia" w samochodach z żeliwnymi zaciskami. Przypuszczam że uchwyt wężyka do belki skrętnej jest przesunięty tak że wężyk idzie bardziej płasko. Czy ktoś mógłby zrobić kilka fotek tak aby było widać jak to jest rozwiązane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 20 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2022 przy zeliwnych zaciskach przewód idzie inaczej jak w alu musisz troche pogłówkowac i przerobic na swoja modłę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitkos 0 Opublikowano 5 Września 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 Więc zabezpieczyłem przewody i linki za pomocą grubych tulei gumowych aby nie ocierały o siebie. Jednak jest to tymczasowe rozwiązanie ponieważ powoduje to zwiększenie sztywności przewodów i uważam że należy doprowadzić układ linek do "fabrycznego stanu" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się