Giorgi98 Opublikowano 20 Sierpnia 2022 Opublikowano 20 Sierpnia 2022 Witam Ostatnio dobija mnie temat pompki zamka centralnego. Zaczęło się od syczenia w tylnich lewych drzwiach. Rozsypała się ta grafitowa przekładnia. Kilka dni temu przełożyłem z drugiej pompki części i wszystko działało… Trwało to kilka dni dosłownie i ten sam objaw. Silniczek pracuje, ale pompka nie pompuje więc pewnie znowu się rozpadło to wszystko. Zaznaczyć chce, że ten syk ustąpił po tej mojej naprawie. Pytanko tutaj do was. Jak się zabrać do sprawdzenia szczelności tego układu, żeby tego kompresorka znowu nie zajechać. Zamówiłem zestaw naprawczy i tą przekładnię sobie podkładam od nowa. Kwestia tylko gdzie szukać i jak się dobrać do tych wężyków. Może ktoś kojarzy jakieś typowe miejsca. Tutaj bardziej skupić się na zamku czy ściąganiu progów i szukaniu na chybił trafił? Wydaje mi się, że wcześniej dźwięk donosił się z centrum drzwi gdzieś na środku. Jeśli to jakaś usterka w zamku to co zakupić, żeby go zregenerować ? Ogólnie wolałbym najpierw się zorientować co i jak, żeby nie zajechać kolejny raz tego grafitowego wirnika. Przerabiał ktoś temat ? Jakaś pomoc się znajdzie dla mnie ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się