Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[1.8 ADR] Nie odpala, po odpięciu przepływki faluje


Pelikan93

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie!

Czysta benza. Problem wygląda tak - odpalam, zagaduje, od razu gaśnie. Gdy dam mu w gaz, wkręca się ale słychać że chodzi nierówno, puszczę gaz i gaśnie. Po odpięciu przepływki odpala ale okrutnie faluje. Z początku nie miałem kompa więc wymieniałem/sprawdzałem czujnik temp. płynu, czujnik położenia wałka rozrządu, przepływomierz, filtr paliwa i przewody paliwowe (swoją drogą stary jeszcze orginał z 98' xD). Nic nie pomogło.

Przed tym wszystkim autko chodziło normalnie ale wydaje mi się że traciło moc powyżej 100km/h, ciężko się później wkręcał i było fest czuć benzą w środku, szczególnie przy odpalaniu (pomogła wymiana filtra i przewodów). Potrafił przy 30 stopniach na dworze zarzucić ssanie na 1200 RPM, a rano przy 10 stopniach zarzucić 900 RPM na starcie. Na dzień przed problemem dojechałem do domu z roboty i już pod domem przed zgaszeniem ledwo trzymał obroty na jałowym.

Dziś podłączyłem go do kompa (log w załączniku), skasowałem błędy i po ponownych próbach odpalania/skanowania VAG-iem błędów na silniku już nie pokazywał...

Ma ktoś jeszcze jakieś sugestie? Biedna stoi już drugi tydzień i nie mam pomysłów...

Log A4 B5.txt

Edytowane przez Pelikan93
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik temperatury płynu chłodzącego, ten za silnikiem pod rurą dolotu. Na zamiennik Delphi-a, zero zmian w pracy silnika (a raczej braku pracy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuję, pierw jednak chyba się do niej dobiorę i ją wyczyszczę, dam znać czy był jakiś efekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ściągnąłem dzisiaj przepustnice, po drodze znalazłem rozerwany wąż który idzie z takiego śmiesznego trójnika nad kolektorem dolotowym (eżektor?) do kierownicy powietrza (tam gdzie łączy się z odmą) przy przepustnicy. Możliwe że łapał tamtędy lewe powietrze (nie wiem czy jest jakiś zawór w kierownicy powietrza przy przepustnicy)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana sparciałych/rozerwanych wężyków od odmy i serwa ham. do dolotu, czyszczenie i adaptacja przepustnicy - żadnych efektów. Błędów na kompie - brak.

Jest coś takiego w 1.8 ADR jak silniczek krokowy? Ewidentnie nie może utrzymać jałowych obrotów :/

Edytowane przez Pelikan93
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany!

Dziura w jednej z gum od kolektora ssącego. Kumpel zatkał palcem i bez problemu zapalił, utrzymał obroty. Tylko puścił palec i zgasł - efektownie z ogniem - strzelił w dolot ^^ Bardzo ciężko zlokalizować taką usterkę, dziura była od spodu, prawie nie możliwym było to zauważyć. Ma ktoś jakiś patent na przyszłość jak lokalizować taką lewiznę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...