Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Regulator ciśnienia paliwa audi a4 b7


kubicv10

Rekomendowane odpowiedzi

@nadybek do lusterka sprawdzałem te vacum, są na dole po rogach jakieś dziwne śruby ale próbowałem wkręcić to co w zestawie z tym wakuometrem i lipa . Nwm czy tam w środku nie jest jakaś zaslepka na imbusa czy co... Wpiąłem jak na filmie i chyba coś jest nie tak, tak czy inaczej.. Na szynie powrotnej widziałem właśnie jakiś czujnik czytaj regulator. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pompie przy kroccach masz 2 sruby. Jedna jest schowana w pompie a druga ma łeb. Ta z łbem to zaślepka punktu pomiarowego. Ten drugi schowany w aluminium brok to regulator cisnienia wewnetrznego pompy. Utrzymuje on cisnienie w pompie głównie po to zeby nie występowało zjawisko pienienia i kawitacji.

Gwint punktu pomiarowego to jakis drobnozwojowy. Chyba M10x1

Edytowane przez nadybek
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@nadybek @marcy007

Podpiąłem manometr z gliceryną do vacum ciśnienie na jałowym 3b.  Przy 4tys obrotów 10,5 może ciut mniej ale około 10,5b.

Po zaciśnięciu węża powrotu przy vacum, około 7b ale też nie udało mi się go dokładnie ścisnąć.  Faktycznie rip pompa czy co? Niby ciśnienie minimum jest no ale autko po chipie to nie powinno być więcej?  Nie wiem, pytam. Pozdrawiam 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie cisnienia nie powinny powodować takich bipow. Moze byc ze troche spalin przedostaje sie do paliwa i stad takie cyrki. Oczywiscie nie ma to rowniez wplywu na odpalanie na cieplym silniku- tutaj mapa do poprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@nadybeksam nie wiem, założę inną pompę vacum i posprawdzam, może puściły uszczelnienia w niej... Bo z powrotu trochę jakby się paliwo mieszało z olejem. Z okolic i tak nie ma do kogo jechać żeby mapę ogarnąć, prędzej spier...ą niż cokolwiek NAPRAWIĄ. Trochę lipa. Ewentualnie później zrobię te uszczelki pod wtryskami,bo to też nie jakiś duży koszt. Na razie nie chce ruszać głowicy żeby frezować gniazda albo tulejowac bo też mogą być wyrobione i się będzie mieszała mikstura XD  jak na razie po japońsku 

. Jako tako xd

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co masz na mysli mówiąc:

6 godzin temu, kubicv10 napisał:

@nadybekBo z powrotu trochę jakby się paliwo mieszało z olejem

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@nadybek jak robiłem płukankę wtrysków to z powrotu leciało paliwo z olejem czarne. Mogą być wtryski i głowica też no ale pompa mi się średnio podoba, jeszcze jak przy niej grzebałem wczoraj to ręce trochę w oleju miałem. Nie wiem czy gdzieś od dołu nie puszcza... Zacznę od najtańszej, podejrzanej rzeczy. 

Edytowane przez kubicv10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany jest sposób żeby odkręcić te dolną śrubę od vacum bez ściągania tego kawałka gumowego przewodu od wody? Nie dojde niczym co mam chyba, że macie jakiś patent.... received_1117171755595754.jpeg.24fa65daea88d0d588261727467ab6f8.jpegki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany, pany udało się wymienić zwaliłem tego węża i poszło. Ale mam problem bo na uszczelce z zestawu ciekło paliwo w paru miejscach dość znacznie,  podobno była firmy elring.  Chciałem kupić dziś innej firmy ale nie było to wziąłem tej samej, poskładałem już się cieszyłem bo nic nie było widać i zobaczyłem po chwili, że od spodu się delikatnie poci. Dużo mniej ale jednak... Wcześniej to zewsząd prawie.  Moje pytanie czy by to była wina uszczelek metalowych?  Ta co była w zestawie była cała czarna a jak kupiłem to z jednej strony miała dziwna fakturę.....  Ciśnienia paliwa nie mierzyłem na pompie jeszcze bo chce to zrobić ten wyciek. Jedyne mierzyłem podciśnienie to bez porównania do mojej starej... Szybko wskoczyła na zielone... Nawet Poza. I przy wciskaniu hamulca nie dochodzi do 0 jak w tamtej. Także tu na + myślę że pompa jest sprawna...  Podrzucam parę fotek starej pompy jak wyglądała... I proszę o porady. Kupić ASo uszczelke czy jakaś metalowo-gumowa? 

received_824009585271430.thumb.jpeg.eb92ecace1228cfe6d3c6ffed47c9b7b.jpegIMG_20220909_154301.thumb.jpg.14597668ba754334b43c23a2ead5cf5b.jpg

IMG_20220909_154303.jpg

Edytowane przez kubicv10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mowisz o uszczelce pod deklem czesci paliwowej? Ja zawsze wycinalem z klingerytu jak byla w wersji plaskiej lub planowalem dekiel zeby uszczelka dobrze przylegala jak byla w wersji w rowku.

Czarne paliwo to raczej nie olej. To spaliny w paliwie- uszczelniacz i podkladka PD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówię o tej głównej metalowej uszczelce co przychodzi między pompę a głowicę tam mi cieknie.. W pon wymieniam pompę bo myślę, że właśnie powierzchnia nie jest jest równa.( na drugiej uszczelce cieknie). We wtorek zamontuję inną pompę z nową uszczelką z aso i musi siąść...  A w jaki sposób planowałeś dekiel tak wgl? Bo myślałem o tym ale nie wiedziałem jak sie zabrać za to.. Moja stara pompa już smietnik a myślałem, że będzie jako dawca..XD Jak to ogarnę to posprawdzam ciśnienie i podciśnienie. Pewnie w przyszłym roku zajmę się PD. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Planowalem pokrywki stalowe czesci paliwowej. Zawsze byly wygiete. Po planowaniu nawet pompy luka nie ciekły. Kiedys mialem dostep do dobrze wyposazonej narzedziowni- magnesowki, koordynatki, drazarki, frezarki, tokarki i takie tam inne. Dzisiaj tylko frezarka i tokarka w firmie.

Po demontazu pompy sprawdz czy ostatnia pokrywa panewki walka jest zlicowana z glowica jak jest przesunieta to ciezko bedzie to uszczelnic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde.. to dopiero przy nowej pompie zobaczę... na uszczelce z zestawu to ciekła prawie z każdej strony... Zmieniłem uszczelke to delikatnie się od dołu pociła tylko... Także nie wiem czy wina uszczelek czy samej pompy... We wtorek dam znać co i jak :O 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem pompę i jest git. Wszystko siedzi. Nic nie cieknie.. Ewidentnie tamta była coś nie teges. Podcisnienie super.  Ciśnienie paliwa sprawdzę innym razem bo nie mam kiedy.. Ale jestem zadowolony bo moja to szrot była.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powracając, zaciekawiło mnie, że  w grupie 018 pokazują mi się wartości 128.  Nie mam żadnych błędów. Od razu wrzucę zdj bipów i korekt 

IMG_20230607_184430.thumb.jpg.a8b55b574e051f44723d91cde2c01d2e.jpg

IMG_20230607_185256.thumb.jpg.c96cbb4fa6c22ef11399ba5ce03d61de.jpg

Ogólnie z samochodem się nic nie dzieje. Może być uszkodzona wiązka od PD lub wtyczki? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vacum na postoju pokazuje 4bary , przy 4k obrotów 12.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...