fred12 Opublikowano 15 Września 2022 Opublikowano 15 Września 2022 (edytowane) Cześć, zaprowadziłem niedawno samochód do mechanika, żeby wymienił mi koło zmiennych faz rozrządu bo strasznie klekotało. Po wymianie jeździłem samochodem przez około tydzień i nagle zacząłem mieć problem z odpaleniem dość ciężko odpalał. Wymieniłem akumulator na nowy. Na następny dzień rano samochód kręcił, ale nie chciał "załapać", a jak już załapał to strasznie falowały obroty i potrafił przy tym zgasnąć. Podpiąłem kompa i zobaczyłem 3 błędy. - 18010 - zasilanie (30), nieciągły; - 17748 - czujnik pozycji wału rozrządu / czujnik prędkości obrotowej silnika; niewłaściwa korelacja, nieciągły; - 17927 - regulacja wału rozrządu, blok 1; usterka, nieciągły; Zaprowadziłem samochód znowu do mechanika żeby sprawdził rozrząd czy jest właściwie złożony. Wszystko się zgadzało. Problem dotyczy rozruchu jedynie na zimnym silniku. Na ciepłym pali od razu. Silnik po odpaleniu na zimnym ma obroty około 800-900, nie są wyższe w pierwszej fazie rozruchu. Co może być przyczyną takich problemów ? EDIT: Audi a4 b7 2.0 alt 2007 bez gazu Edytowane 15 Września 2022 przez fred12
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się