Roni7 Opublikowano 6 Października 2022 Opublikowano 6 Października 2022 Witam wszystkich, mam problem w swoim a4 b5 1.8 99r. Po wymianie drążków kierowniczych oraz amortyzatorów ze sprężynami pojechałem na ustawienie zbieżności. Diagnosta powiedział że nie ma możliwości dokładnie ustawić zbieżności, ponieważ zabrakło mu gwintu do regulacji na końcówce drążka z obydwu stron i że problem pewnie jest w drążkach kierowniczych że są za długie, porównałem drążki nowe ze starymi i są takie same. Wcześniej auto było na niższych sprężynach czerwonych, a jakiś czas później robione było całe zawieszenie z przodu a ja zmieniałem amortyzatory i sprężyny na normalne (wyższe). Czy jest możliwe że po wymianie amortyzatorów i sprężyn na normalne tak się wszystko przestawiło że nie można ustawić zbieżności przez to że zawieszenie było zamontowane do niższych sprezyn i trzeba na nowo skręcać zawieszenie? Czy coś zostało źle zrobione przy wymianie samych drążków. Przed wymianą amortyzatorów i drążków wymieniane były końcówki drążka i ustawiana zbieżność i nie było żadnego problemu. Prosze o pomoc co z tym zrobić bo już nie mam sił. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się