KrzychoB 0 Opublikowano 9 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2022 Witam wszystkich W moim Q5 80A FY w czasie jazdy wyłączyło się wspomaganie kierownicy "44 (Układ wspomagania kierowania} - J500 EPS_MLBEVO1BS Numer VAG : SW: 4M0909144H HW: 4M0909144B". Pierwszy odczyt błędów C10CB00 -Tryb awaryjny niemożliwy, C10F129 -Czujnik momentu obrotowego kierownicy niewiarygodny sygnał B1168F1 -Czujnik kąta skrętu Synchronizacja nie powiodła się. Dodatkowo w innych kilku modułach (09, 15, 3C, CF) jest błąd U112300 -Otrzymano wartość błędu magistrali danych. Odczytując wartości rzeczywiste w 44 EPS wszystko wygląda ok. Wykonałem kalibrację czujnika kata skrętu G85 i pozostaje tylko błąd C10CB00 ale wspomaganie nie załączy się. Gdzie dalej szukać usterki? Jeśli muszę wymienić kompletną maglownicę to czy ma ochronę komponentów? Jakim sprzętem ewentualnie zrobić klonowanie? Co ma wspólnego z tym błąd CAN kamery, airbag czy asystenta zmiany pasa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 9 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2022 Wrzuć pełny autoscan. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 9 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2022 Dodatkowo uzupełnij profil. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychoB 0 Opublikowano 10 Października 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2022 autoscan_20221010_1512.txt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 10 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2022 Masz auto z USA, było z przodu rozbite? Być może ma to związek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychoB 0 Opublikowano 10 Października 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2022 Tak, było uderzone w prawy przedni błotnik. Jeździło bezawaryjnie 10tys. km i 9 miesięcy. Nie wiem jaki ma związek awaria EPS z błędem CAN U112300. Czy sterownik 44 EPS ma ochronę komponentów? Można zamontować używaną maglownicę z innego pojazdu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozwiązanie KrzychoB 0 Opublikowano 19 Października 2022 Autor Rozwiązanie Udostępnij Opublikowano 19 Października 2022 (edytowane) Ogarnąłem problem mojego Q5. Powodem wszystkich błędów było uszkodzone EPS. Pan Waldemar z ASO Audi Rzeszów podał mi aktualny typ zamiennej maglownicy (cena nowej 12tys. zł) i kupiłem używkę. Po wymianie maglownicy jest wszystko ok. Edytowane 19 Października 2022 przez KrzychoB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się