Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Schemat wiązki przepływomierza


Koziar993

Rekomendowane odpowiedzi

A4 b6 1.8t BFB AVANT QUATTRO 2002r .

Witam, czy posiada ktoś schemat z takiej wiązki ? Do kostki przepływomierza na  pinie nr 2 nie dochodzi prąd , a z tego co kojarzę wartości powinny być zbliżone do tych na akumulatorze . Do pina 3-4-5 jest wszystko OK ( 1 zaślepiona ) .

Pin nr 2 . jest zielono - żółty .

W połowie wiązki udało mi sie go odnaleźć i pozbyłem się kawałka izolacji żeby sprawdzić gdzie jest problem , niestety tam też nie dochodził prąd, więc chciałbym sprawdzić przy źródle .

 

Dodam , ze musze jeździć z odpiętą przepyłwka co jest koszmarem bo wali paliwem i niemiłosiernie kopci ( przelewa go i spalanie prawie 18 l :D )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje ślicznie , biorę się za lekture :)

A moze bedziesz wiedział czy jest tam jakiś bezpiecznik , np. pod ECU który moze odpowiadac za taki błąd ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź bezpiecznik numer 34 to z niego leci zasilanie na przepływkę plus na N112, N80, N249, przekaźnik sterujący pompy SAI i grzałki sond lambda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok , lecę sprawdzić . A jeszcze jedno , doszedłem do tego z  Twojego linka z wiązkom , że .... na kablu którym nie mam zasilania idzie przez " Połączenie (przez bezpiecznik 234) w przedniej prawej wiązce przewodów" tylko nie wiem które to przednie prawe :P

 

Edytowane przez Koziar993
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, MaTeo85 napisał(a):

przy drzwiach

Bezpiecznik nr 34 cały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak pisałem wyżej idzie z bezpiecznika 34 przy drzwiach kierowcy, później przez brązową kostkę 10 pinową pod sterownikiem silnika i dalej jak już napisałem do przepływki, n80 itp...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bezpiecznik 34 ( niebieski 15-stka) jest cały. W takim razie jutro do ECU spróbuje się dostac i sprawdzić czy z brązowego przewodu idzie zasilanie na 10 PIN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Koziar993 napisał(a):

Bezpiecznik nr 34 cały

zobacz czy masz napięcie na pompie SAI we wtyczce PIN 1 lub na filtrze węglowym (na cewce) też na PIN1 jeśli tam jest to winny będzie przewód gdzieś pod maską i trzeba będzie albo puścić nowy albo poszukać przerwy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Koziar993 napisał(a):

Bezpiecznik 34 ( niebieski 15-stka) jest cały. W takim razie jutro do ECU spróbuje się dostac i sprawdzić czy z brązowego przewodu idzie zasilanie na 10 PIN

nie z brązowego przewodu tylko wtyczka ma kolor brązowy, wtyczka ma łącznie 10 pinów, a ciebie interesuje PIN 8.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok , na pewno tak zrobię . Dziękuje bardzo ! Niestety obecnie nie mam miernika , więc dopiero jutro .

I oczywiście auto na zapłonie tak ? ( Nie ma problemu jeśli SAI jest usuniete fizycznie i programowo ? Prąd powinien dalej przechodzić na kostke prawda ?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, MaTeo85 napisał(a):

nie z brązowego przewodu tylko wtyczka ma kolor brązowy, wtyczka ma łącznie 10 pinów, a ciebie interesuje PIN 8.

Ah , dziękuje !

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z SAI się nie sugeruj bo ja pomieszałem pompkę z zaworem. na pompie zasilania nie będzie, a jedynie na zaworze od układu SAI. Tym o oznaczeniu N112.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli na obrazku zaworek NR 2. i na nim sprawdzić PIN 1 na zapłonie . Dobrze myślę :D ?

a4-2382.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ten zaworek nr2 to ten, to tak sprawdzasz czy na zapłonie jest na pinie 1 zasilanie +12v.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje ! Jak wszystko się wyjaśni ( a przynajmniej to czy jest napięcie ) to stawiam flaszkę ! ( na wysyłke :D ) A jeśli napięcie nie pojawi się na tym zaworku , tzn. że coś nie halo z ECU czy od bezpiecznika jest jakaś przerwa ?

 

A ! I normalnie mierzyć Pin 1 + masa tak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Koziar993 napisał(a):

Dziekuje ! Jak wszystko się wyjaśni ( a przynajmniej to czy jest napięcie ) to stawiam flaszkę ! ( na wysyłke :D ) A jeśli napięcie nie pojawi się na tym zaworku , tzn. że coś nie halo z ECU czy od bezpiecznika jest jakaś przerwa ?

Zasilanie nie ma nic wspólnego z ECU, jak nie będzie napięcia to trzeba szukać uszkodzonych kabli.

2 minuty temu, Koziar993 napisał(a):

A ! I normalnie mierzyć Pin 1 + masa tak ?

Tak miernik wpinasz jeden koniec w pin1 a drugu do masy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej ! Sprawdziłem PIN nr 1 i jest 0 .

Na PINIE nr 2 jest około 5V.

Gdzie szukać dalej ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...