lordkliczko Opublikowano 6 Grudnia 2022 Opublikowano 6 Grudnia 2022 (edytowane) Witam, co może być powodem "nietrzymania" stałych obrotów na biegu jałowym? Po wyłączeniu klimatyzacji obroty spadają do 600-700 i auto potrafi nawet zgasnąć, z włączoną również się to zdarzyło. Po przegazowaniu 3000-4000 obrotów na chwilę wszystko potrafi się uspokoić. Przy jeździe do przodu nie ma żadnych problemów. Jednak przy cofaniu też występuje "falowanie" i mocniej silnikiem zatrzęsie. Również przy przytrzymaniu sprzęgła ma miejsce ta sama sytuacja. Dodam, że po rozgrzaniu silnika wszystko działa w porządku, nic nie trzęsie obroty nie falują. Nie ma błędów na komputerze (niestety). Korek od wlewu jest mocno zasysany choć ponoć tak ma być. Pojawiły się błędy 15316, 15093 - ale jestem pewien, że to przez odkręcenie korka. Czytałem już wiele tematów i najczęściej pojawia się odpowiedź, że to odma. Jestem za granicą i mam dosyć sporo ograniczanie możliwości i chciałbym z Waszą pomocą zdiagnozować co jest nie tak. Załączam nagrania: https://youtube.com/shorts/4XUWts343XQ?feature=share Pacjent 1.8TFSI (CJEB) Proszę o pomoc i Pozdrawiam ? Edytowane 6 Grudnia 2022 przez lordkliczko Linki YouTube
lordkliczko Opublikowano 12 Lutego 2023 Autor Opublikowano 12 Lutego 2023 Dzięki za pomoc! Wymieniłem magnes centralny, przestawianie faz wałka rozrządu: 06J109259A. Problem rozwiązany.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się