tomas sl Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Witam! Skrzynia przełączyła się w tryb awaryjny (jazdzi na trzecim biegu a jak sie jej pomiesza to przezuca jak automat) Wymieniłem olej i filtr w skrzyni automatycznej,podłączyłem do VAG-a i wyskoczyły mi takie błedy: 4 Faults Found 00293 - Multi-function Switch (F125) 25-00 - Unknown Switch Condition 00638 - Engine/Transmission Electrical Connection 2 03-00 - No Signal 00297 - Gearbox Speed Sensor (G38) 03-00 - No Signal 00293 P0705 Wielofunkcyjny przełącznik zakresu transmisji – usterka (wyjście PRNDL) (F125) 00638 P1766 Sygnał kąta przepustnicy - .... Zobacz też straty zasilania ECM 00638 P1767 Sygnał kąta przepustnicy - .... Zobacz też straty zasilania ECM 00638 Połączenie elektryczne silnik / transmisja 2. Zobacz też straty zasilania ECM 00297 P0715 Obwód sensora wejścia / prędkości turbiny – usterka 00297 P0721 Obwód czujnika prędkości pojazdu – zakres / działanie – głośny sygnał (G38) 00297 P0722 Obwód czujnika prędkości pojazdu – zakres / działanie – brak sygnału 00297 Transmisja czujnika prędkości pojazdu (G38) Wszystko przy moim autku robię sam choć duzo tego nie było ale zawsze coś douczając się na forum - ale do tematu. Mam do ludzi którzy by mi pomogli zlokalizować czujnik i połączenia oraz jakieś wskazówki dotyczące tych błędów(usterek). aaaa jak próbowałem skasować błędy to wyskoczył taki błąd: 1 Fault Found: 00811 - System Not Ready for Interrogation (Ross-Tech: Cycle Ignition and Try Again) 35-00 - - 00811 System nie gotowy do aktywacji Za wszelką dobrą podpowiedz bardzo Pozdrawiam
audi a4 automat Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 witam ja tez miałem podobne błedy i musiałem wymienic listwe w misce olejowej i było wszytko ok. jak ty jestes z knurowa to taki specialistyczny warsztat jest w żorach szybka i fajna obsługa za nie mała kase
tomas sl Opublikowano 18 Maja 2009 Autor Opublikowano 18 Maja 2009 Witam Jestem już po wymianie filtra,oleju(wymiana dynamiczna),czujnika obrotów silnika oraz czujnika prędkości.Znalazłem położenie czujników-skasowałem błędy.Filtr kosztował 40 zł,olej 5l esso ATF LT71141 150zł , koszt jednego czujnika 100zł. Trochę chęci - żadnych problemów , zrobiłem to sam a skrzynia chodzi jak nowa-przebieg po wymianie ok. 2 tyś aż chce się jezdzić . oleju zostało mi około 0,5l. Fakt że trochę czasu spędziłem na forach przeglądając rady ale jaka satysfakcja jest potem.Znajomy mechanik powiedział "że jak za to się biorę to chyba mam za dużo kasy" ale wiem co zrobiłem Dzięki za rade !!! Pozdrawiam
MIIKEW Opublikowano 4 Czerwca 2009 Opublikowano 4 Czerwca 2009 jak zmienialeś olej w skrzyni ? masz tiptronic czy zwykłą ? mw
tomas sl Opublikowano 4 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2009 Hej Mam zwykły automat,a wymiany oleju dokonałem normalnie - a o co konkretnie chodzi??
MIIKEW Opublikowano 5 Czerwca 2009 Opublikowano 5 Czerwca 2009 tzn jak zlałeś stary i wlałeś nowy ? bo o wymianie oleju w automacie to ludzie eseje piszą
tomas sl Opublikowano 5 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2009 Olej zlałem odkręcając rurkę przelewową(odkręcasz śrubę z dołu miski potem imbusem odkręcasz rurkę przelewową),odkręciłem miskę wyczyściłem magnez z opiłek, wymieniłem filtr uszczelkę zostawiłem była dobra i trzyma nadal,skręciłem,zrobiłem podobny przyrząd do V.A.G 1924 do wlania oleju, a wlewałem olej przez rurkę wlewową . Tu jest opisana i pokazana wymiana(oczywiście można się sugerować tym) http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_sprawdzanie_poziomu_oleju_w_skrzyniach_multitronic_oraz_automatycznych-t25514.0.html Jeszcze pytanie czy będziesz robił wymianę dynamiczną czy statyczną? Jak coś szczegółowego chcesz wiedzieć to pytaj. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się