Panoramix34 0 Opublikowano 7 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2023 Cześć. Problem uciekającego boostu w 1.8t po raz X. Doładowanie podczas przyspieszania potrafi się zmieniać nawet do 0,3-0,4 bara (założony VFIZ), czuć, że samochód "ciągnie" z przerwami, jakby buja. Wymieniony był eżektor, DV, n75 nie ruszałem. Do sprawdzenia szczelność dolotu. Założony jest gaz, problemów z check'iem, etc. brak. Spalanie w normie. Silnik jest po programie, rzekomo ok. 215km. Zrobiłem standardowy pakiet logów: 003-020 002-033 115-118 Wydaje mi się, że albo przepływka jest słaba, albo auto już nie ma tych 200+ koni. Dodatkowo, jadąc na gazie korekty między 4500 a 5200 obr. lecą do 20~25%, na benzynie maks 14, z reguły 11-12. Może ktoś coś podpowiedzieć? Dolot będę sprawdzał na dniach, ale coś poza tym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 7 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2023 Jeśli dolot ok to turbo już odchodzi w zaświaty, popękane żeliwo lub lużna klapka, to w kwesti doładowania i błedu, druga sprawa to przepływka do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panoramix34 0 Opublikowano 7 Lutego 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2023 Dzięki za sugestie. Nie dopisałem jednej rzeczy - podczas przyspieszania, ok 2500 obr, słychać takie buczenie, jakby lekka wibracja. Zgaduję, że jednak turbo jest na wykończeniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 7 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2023 Szczelność to podstawa wiec zacznij od tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirmonk 0 Opublikowano 20 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2023 Przeplywka na wolnych obrotach silnika ma być w granicach 3-4g/ms, korekty do 25% są jeszcze maksymalnie do zaakceptowania im bliżej zera tym lepiej, sprawdź szczelność dolotu, (próba dymowa najlepiej), Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robson_s 1 Opublikowano 26 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2023 W dniu 20.02.2023 o 22:31, sirmonk napisał(a): korekty do 25% są jeszcze maksymalnie do zaakceptowania Chyba se żartujesz, 11-12% co ma na benzynie to jest źle, a 25% to koniec zakresu regulacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się