kubab5 Opublikowano 8 Lutego 2023 Opublikowano 8 Lutego 2023 (edytowane) Witam, Wyskakuje mi błąd P0010, samochód w miare jedzie ale nie ma pełnej mocy. Przeszukałem forum i finalnie nie wiem sam co wymienić. Myśle nad wymianą zaworu N205. Czy tą część idzie wymienić bez sciągania pokrywy zaworów? Edytowane 8 Lutego 2023 przez kubab5
przem8 Opublikowano 8 Lutego 2023 Opublikowano 8 Lutego 2023 Jak błąd sporadyczny to olej temat. Zrób loga 90+93 z normalnej jazdy to bedzie widać jak działa napinacz. Ten zaworek nie występuje jako część zamienna i się nie psuje sam w sobie.
kubab5 Opublikowano 8 Lutego 2023 Autor Opublikowano 8 Lutego 2023 (edytowane) Wyskakuje po 2 odpaleniach silnika od usunięcia albo po jakichś 50-100km. I aktycznie troche gorzej chodzi po wyskoczeniu błedu. Minimalnie gorzej odpala. Nie jedzie tragicznie ale do sprawności mu brakuje troche. Olej zmieniony z 5 tyś temu. Błąd zaczął sie pojawiać po wgraniu seryjnego softu. Wcześniej był chip na którym była uboga miesznaka, nie dało sie go edytować i tuner wgrał serie. Tylko silnik jest 1.8t AGU i może wgrał serie 1.85 BFB bo buda jjest od B7. czy to może mieć związek? Edytowane 8 Lutego 2023 przez kubab5
przem8 Opublikowano 8 Lutego 2023 Opublikowano 8 Lutego 2023 Nie było agu w tym modelu. Masz głowice pewnie zmienioną z bfb na agu. Zrób komplet logów wg tematu na forum.
kubab5 Opublikowano 8 Lutego 2023 Autor Opublikowano 8 Lutego 2023 (edytowane) Buda jest 2.0 tfsi, poprzedni właściciel zmienił silnik na 1.8t AGU z golfa. Niestety nie mam sprzętu do zrobienia logów... Edytowane 8 Lutego 2023 przez kubab5
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się